درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:33   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5423صفحه نخست » چهارشنبه، 3 مهر 1392 - 11:20
انشار ویراست سوم کتاب «رسانه شناخت»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ویراست سوم کتاب «رسانه شناخت» نوشته محمدجعفر محمدزاده از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها وارد بازار کتاب شد.
 به گزارش شارا به نقل از رسا، رسانه شناخت با شمارگان 2000 نسخه برای ویراست سوم در شهریور 1392 با قطع رقعی و قیمت 15000 تومان در 182 صفحه روانه بازار شده است.

انشار ویراست سوم کتاب «رسانه شناخت»

این کتاب دارای یک مقدمه و 4 فصل با عناوین «یادداشت‌ها و نامه‌ها، در همایش‌ها، سخنرانی‌ها و  گفت‌ و گوها» است.

فصل نخست "یادداشت‌ها و نامه‌ها"، به یادداشت‌ها و نامه‌های محمدزاده اختصاص دارد که خطاب به اصحاب رسانه و به مناسبت‌های مختلف در روزنامه‌ها وخبرگزاری‌های کشور منتشر شده است. تهذیب رسانه‌ای، خاک‌ریز رسانه، نقد درون‌گفتمانی رسانه‌های ورزشی، تجلیل از متانت و ادبیات تفاهم آمیز رسانه‌ها در انتخابات و تجلیل از جامعه رسانه‌ای در بازتاب رویدادهای شانزدهمین اجلاس کشورهای غیرمتعهد در تهران نوشتارهایی هستند که به فصل نخست چاپ دوم با یادداشت‌هایی هم چون مروارید ایرانی؛ خلیج فارس، وظیفه رسانه‌ها در آستانه انتخابات و آزمون دشوار و سرنوشت‌ساز رسانه‌ها افزوده شده‌اند.

در همایش‌ها که برای عنوان فصل دوم انتخاب شده شامل مجموعه سخنرانی‌هایی است که در همایش‌های ویژه رسانه‌ای از سوی معاون پیشین مطبوعاتی ایراد شده است. نظم رسانه‌ای جهان اسلام، خدمات مطبوعات و روابط ‌عمومی‌ها به یکدیگر و سند چشم‌انداز و نقش رسانه در تحقق آن در کنار نوشتارهای تازه‌ایی هم‌چون موقوفات مطبوعات، دیدار ایرانیان جهانیان از دریچه رسانه، استعدادیابی مطبوعات در علوم انسانی، اقتصاد مقاومتی به مثابه دغدغه و نیاز مشترک جامعه و چندین نوشتار دیگر کنار هم چینش شده‌اند.

فصل سوم نیز به سخنرانی‌هایی اختصاص دارد که نویسنده در مراسم و نشست‌های مطبوعاتی مختلف ایراد کرده است. مطبوعات؛ گنجینه میراث معنوی، چرایی معافیت مطبوعات از مالیات، جهاد اقتصادی و راهبرد رسانه‌ای و ... در کنار نوشتارهای پیشین از جمله تنوع فرهنگی نقطه مقابل انحصار، روز بازار روزنامه‌نگاری، توسعه کیفی رسانه‌ها و عصر انقلاب فاصله‌ها از جمله موضوعاتی است که وی در سخنرانی‌های مختلف به آن‌ها پرداخته است.

فصل چهارم شامل گفت‌ و گوها و مصاحبه‌هایی است که از سوی محمدزاده با مطبوعات و خبرگزاری‌ها صورت گرفته است. چشم‌انداز بایدها و نبایدهای مطبوعات ایران، خود را از مناقشات مطبوعاتی بیرون کشیده‌ایم و تعطیل شدن نشریه، ظلم در حق مردم است همراه با 9 نوشتار دیگر تازه که در ویراست جدید افزوده شده بخشی از مصاحبه‌های وی در این فصل به شمار می‌رود.

 چاپ نخست این کتاب آبان ماه سال 1390 همزمان با هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و چاپ دوم نیز در سال 91 منتشر شده‌اند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد