درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 19:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53435صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 05:37
معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» نوشته اندی گرین، با ترجمه حسن نصیری قیداری – فاطمه ریحانی (نویسندگان همکار و مترجمان) از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» نوشته اندی گرین، با ترجمه حسن نصیری قیداری – فاطمه ریحانی (نویسندگان همکار و مترجمان) در 416 صفحه (قطع وزیری) از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد.


 به گزارش شارا، این کتاب در 21 فصل به تعریف، ساختار، اجزا، کاربرد و کارکرد خلاقیت در روابط‌عمومی می‌پردازد.

مولف در این کتاب خلاقیت را فرایندی می‌داند که به خلق ایده‌های جدید و با ارزش افزوده منجر می‌شود. وی بر این باور است که خلاقیت مختص افراد خاصی نیست و همه افراد می‌توانند با بهره‌گیری از تکنیک‌های خلاقیت، ایده‌های جدید و نوآورانه تولید کنند.

اندی گرین در کتاب "خلاقیت در روابط‌عمومی" معتقد است که خلاقیت یکی از مهم‌ترین مهارت‌های کارگزاران
روابط‌عمومی است. او خلاقیت را فرآیندی می‌داند که منجر به خلق ایده‌های جدید و ارزش افزوده می‌شود.

گرین در این کتاب به بررسی عواملی می‌پردازد که بر خلاقیت در روابط‌عمومی تأثیر می‌گذارند. او همچنین تکنیک‌های مختلفی را برای تقویت خلاقیت در روابط‌عمومی معرفی می‌کند.

کتاب "خلاقیت در روابط‌عمومی" منبعی ارزشمند برای کارگزاران روابط‌عمومی و علاقه‌مندان به این حوزه است. این کتاب می‌تواند به کارگزاران روابط‌عمومی کمک کند تا مهارت‌های خلاقیت خود را تقویت کنند و ایده‌های جدید و ارزشمندی را برای مشتریان خود خلق کنند.

در بخشی از این کتاب آمده است:

- ایده‌های خلاقانه می‌توانند در زمینه‌های مختلف، مانند تولید محتوا، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، مدیریت بحران و… کاربرد داشته باشند.

- خلاقیت در روابط‌عمومی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. روابط‌عمومی وظیفه برقراری ارتباط بین سازمان و مخاطبان را بر عهده دارد و برای انجام این وظیفه، نیاز به تولید محتوای خلاقانه و جذاب دارد.

این کتاب برای دانشجویان و متخصصان روابط‌عمومی، مدیران و علاقه‌مندان به حوزه خلاقیت و نوآوری در روابط‌عمومی مفید و کاربردی است.

انتشارات کارگزار روابط‌عمومی با انتشار کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» تلاش می‌کند تا منبعی ارزشمند برای کارگزاران روابط‌عمومی و علاقه‌مندان به این حوزه فراهم کند. این کتاب می‌تواند به کارگزاران روابط‌عمومی کمک کند تا مهارت‌های خلاقیت خود را تقویت کنند و ایده‌های جدید و ارزشمندی را برای مشتریان خود خلق کنند.

تلفن‌ پخش: -66943670

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد