درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 01:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5250صفحه نخست » جمعه، 29 شهریور 1392 - 13:55
پایان نشست تخصصی رسانه و چشم‌انداز سیاست‌های کلی اصل ۴۴
دومین نشست تخصصی رسانه و چشم‌انداز و سیاست‌های کلی اصل ۴۴ در مرکز بین‌المللی رشد جزیره قشم پایان یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین نشست تخصصی رسانه و چشم‌انداز و سیاست‌های کلی اصل ۴۴ در مرکز بین‌المللی رشد جزیره قشم پایان یافت.

دبیر برگزاری این نشست دیشب گفت: تشکیل کمیته ارتباطات و تبلیغات راهبردی، تدوین روش‌ها و شیوه‌های تبلیغ متناسب با جامعه هدف و تشکیل اتاق سیاستگذاری رسانه‌ای از مهمترین محورهای مورد بحث در این نشست بود.
 
آقای گیل آبادی افزود: استفاده از فضای مجازی و ظرفیت‌های اجتماعی، فعالیت‌های رسانه‌ای با نگاه به سند بالا دستی چشم انداز ایران درسال 1404 و بررسی پیوست فرهنگی- هنری سند چشم انداز دیگر دستورکارهای نشست تخصصی رسانه و چشم انداز و سیاست‌های کلی اصل 44 بود.
 
پنجاه نفر از کارشناسان و فعالان سیاسی و رسانه‌ای کشور در 2 روز گذشته در مورد نقش، جایگاه و ظرفیت رسانه‌ها برای تحقق سند چشم انداز در جزیره قشم بحث و تبادل نظر کردند.
 
مقرر شد نتایج این نشست به سیاستگذاران و اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام گزارش شود.
 
چگونگی تشریح سند چشم انداز در رسانه‌ها، تاسیس بانک اطلاعات این سند و ضرورت تولید محصولات رسانه‌ای برای شناساندن سندچشم انداز به مردم از محورهایی بود که کارشناسان برای اجرایی شدن آن اتفاق نظر داشتند.
 
به گزارش شارا به نقل از همشهری آنلاین، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این نشست گفت: نهضت فرهنگی که مقدمه دستیابی به دیگر اهداف سند چشم انداز است باید با عملیات رسانه‌ای تحقق یابد. آقای رضایی افزود: افزایش روحیه مطالبه‌گری و پرسشگری از مسئولان برای اجرایی شدن اهداف سند چشم‌انداز از اولویت‌های رسانه‌هاست.
 
وی گفت: حرکت مناسب توسعه ای جمهوری اسلامی ایران باعث شده است تا امروز کشور بزرگترین قدرت سیاسی- امنیتی منطقه و جزو 10 کشور برتر دنیا باشد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ایجاد روحیه مطالبه گری عموم سبب تندتر شدن حرکت توسعه ای در کشور می‌شود.
 
در پایان دومین نشست تخصصی رسانه و چشم انداز و سیاست‌های کلی اصل 44، از پنج نفر از پیشکسوتان رسانه‌ای کشور هم قدردانی شد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد