درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 16:41   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51514صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 25 بهمن 1401 - 16:52
پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک برگزار شد
پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع محوری «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» با ارائه هفت مقاله، یک پنل تخصصی و تقدیر از دو استاندار حامی روابط‌عمومی در کشور، روز دوشنبه ۲۴بهمن برگزار شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع محوری «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» با ارائه هفت مقاله، یک پنل تخصصی و تقدیر از دو استاندار حامی روابط‌عمومی در کشور، روز دوشنبه ۲۴بهمن برگزار شد.

به گزارش ماآنلاین، پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با حضور بیش از ۴۵۰نفر از استادان، کارشناسان، مدیران و فعالان حوزه
روابط‌عمومی و هوش مصنوعی برگزار شد.

در ابتدای این همایش که اجرای آن را شریف‌رضا مجد بر عهده داشت، پس از قرائت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاستگذاری همایش و رئیس‌کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو-ایران توضیحاتی درباره برگزاری این رویداد و اهمیت پرداختن به موضوعاتی مانند هوش مصنوعی و روابط‌عمومی الکترونیک ارائه کرد.

هوش مصنوعی و تحولات آن، فرصت‌ها و تهدیدهای فراوانی به همراه دارد

او در بخشی از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه «در دنیای مدرن امروز هوش مصنوعی به بخش تفکیک‌ناپذیری از زندگی بشر تبدیل شده»، گفت: هوش مصنوعی با هر تعریف و تعبیری، قلمروی وسیع و رو به رشدی دارد که باعث شده روزانه شاهد نوآوری و ورود امکانات جدیدی باشیم که با توجه به نیازهای کاربران، مخاطبان و استفاده‌کنندگان طراحی و ساخته می‌شود این فضا به محل و محملی برای پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و عرضه تولیدات تبدیل شده است.

رئیس شورای سیاستگذاری همایش ادامه داد: این حجم گسترده از تحولات، فرصت‌ها و تهدیدهای فراوانی با خود به همراه دارد، بنابر این با توجه به اهمیت بالای پرداختن به این موضوع، بر آن شدیم تا پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک که در طی بیش از ۱۵سال گذشته تمام تلاشش آگاهی بخشی و آموزش علوم روز در حوزه تکنولوژی به فعالان روابط‌عمومی بوده است، در این دوره عنوان و موضوع اصلی خود را «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» قرار دهد.

کاظمی‌دینان همچنین بیان کرد: تسلط و آگاهی از این علوم نیازمند کسب مهارت‌ و مطالعه بسیار است. همچنین لازم است همه مدیران و مسئولان نسبت به هدایت و فرصت‌سازی از آن راهکاری جدی و راهبردی داشته باشند.

بیانیه هیئت علمی همایش

در ادامه این همایش محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته علمی این رویداد بیانیه هیئت علمی این رویداد را قرائت کرد. در این بیانیه با اشاره به تعداد، محتواها و کیفیت آثار دارای صلاحیت برای بررسی در کمیته علمی به معیارهای ارزیابی مقالات اشاره شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در برگزاری دوره‌های مختلف این همایش بارها از ارتقای دانش فعالان حوزه روابط ‌عمومی و توانایی و تسلط آنها در حوزه تِک و علوم روز صحبت به میان آمده است. بر این اساس دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط ‌عمومی توانسته با برگزاری دوره‌های گوناگون در قالب کارگاه‌ها و پنل‌های آموزشی، همایش‌های سالیانه، انتشار کتاب‌ و نشریات مرتبط و فرهنگسازی در حیطه ارتقا دانش تکنولوژیک روابط‌عمومی به تولید دانش در این عرصه کمک نماید و موجب ارتقا جایگاه روابط‌عمومی و ارتباطات در کشور شود.

اکنون به همت دبیرخانه همایش و همکاری استادان و پژوهشگران علوم ارتباطات و مشارکت صاحب‌نظران این حوزه شاهد تولید مقالات در زمینه موضوع اصلی این دوره بودیم اما با این وجود این اتفاق آخرین حلقه ارتقا جامعه روابط‌عمومی نبوده و این چرخه نیازمند اقدامات مکمل دیگری است.

پس از پایان مهلت دریافت آثار که در دو نوبت این زمان به دلیل درخواست شرکت‌کنندگان تمدید شد، تعداد ۱۸ مقاله از میان آثار دریافتی واجد شرایط شناخته شدند و برای بررسی نهایی توسط اعضای کمیته علمی انتخاب شدند. در نهایت پس از جمع‌بندی نتایج و آرا اعضای کمیته، باتوجه به میانگین امتیازات کسب شده سه مقاله برای ارائه در همایش برگزیده شدند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
سید مهدی
| 1401/11/25 - 20:04 |     0     0     |
بسیار عالی و مفید فایده خواهد بود این همایش ها


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد