درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5141صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 21 شهریور 1392 - 15:53
انتشار کتاب گزارش نویسی، چشم عقاب روزنامه‌نگاری
کتاب «گزارش نویسی، چشم عقاب روزنامه‌نگاری» نوشته دکتر محمدمهدی فرقانی از پیشکسوتان روزنامه کیهان از سوی انتشارات اطلاعات به بازار نشر عرضه شد.
  

شارا- کتاب «گزارش نویسی، چشم عقاب روزنامه‌نگاری» نوشته دکتر محمدمهدی فرقانی از پیشکسوتان روزنامه کیهان از سوی انتشارات اطلاعات به بازار نشر عرضه شد.

 

به گزارش شارا به نقل از خبرآنلاین، «گزارش نویسی، چشم عقاب روزنامه‌نگاری» در شش فصل تنظیم شده است؛ فصل اول در بر گیرنده کارکردها و تعاریف گزارش و گزارشگر است. فصل دوم بحث کوتاهی درباره طبقه‌بندی گزارش آغاز شده و سپس انواع گزارش‌های خبری، کارکردها و ویژگی‌های آنها به تفصیل توضیح داده می‌شود.
فصل سوم به بررسی ویژگیها و کارکردهای انواع گزارش‌های غیرخبری است که در هر مورد نمونه‌هایی از گزارشهای چاپ شده در مطبوعات، مباحث نظری را همراهی می‌کند.فصل چهارم ساختار و پیکربندی گزارشی را مورد بحث قرار می‌دهد. مراحل عملی تهیه گزارش، شیوه نگارش و سبک تنظیم و توصیه‌های کاربردی در مرحله نگارش گزارشی از جمله مباحثی است که در فصل پنجم ارائه شده‌اند.
فصل آخر این کتاب به موضوع روزنامه‌نگاری (گزارشگری) تحقیقی، تعاریف، کارکردها، ویژگیها، ساختار و مراحل تهیه آن اختصاص داده شده است.

مولف در مقدمه این کتاب آورده است: «بیش از چهل سال تجربه توأمان تحصیل، کار حرفه‌ای و تدریس در حوزه روزنامه‌نگاری، نگارش حدود 400 گزارش چاپ شده در روزنامه کیهان و 18 سال دبیری سرویس گزارش این روزنامه، دستمایه تدوین کتابی شد که اینک پیش‌روی شماست.»

ناشر نیز در توضیح کتاب آورده است: «در روزگاری که آوار خبر در سپهر رسانه‌ای جدید، مخاطب را در شناخت واقعیت و انتخاب راستی‌ها و حذف ناراستی‌ها دچار سرگیجه کرده است، «گزارش» در جایگاه ژانر برتر روزنامه‌نگاری حرفه‌ای می‌تواند در خدمت معرفت‌شناسی و ارتقای هوشیاری اجتماعی باشد، به بازکاوی لایه‌های پنهان شده حقیقت بپردازد و تا عمق پدیده‌ها و رویدادها نفوذ کند.»

این کتاب در تیراژ 2100 نسخه، 336 صفحه و بهای 11هزار تومان منتشر شده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد