درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 06:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5073صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 18 شهریور 1392 - 06:13
عملکرد روابط عمومی مؤسسۀ مالی و اعتباری میزان تشریح شد
  

شارا - مراسم رونمایی از دو خدمت روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان با حضور مدیران موسسه انجام شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ مالی و اعتباری میزان این مراسم از طرح تولید و انتشار سی دی کاتالوگ میزان و نیز سایت جدید موسسه رونمایی شد.
در این مراسم ابتدا، مدیر روابط عمومی با ارایه گزارشی از فعالیت های یکساله روابط عمومی، انتشار منظم نشریات،تولید محتوی سررسید، انتشار انواع بروشور ها، راه اندازی سامانه پیامک، توزیع اقلام تبلیغاتی نوروزی میان مشتریان و سهامداران، ارتباط گسترده با رسانه ها، برگزاری مشارکت درچند همایش ملی و شرکت در نمایشگاه بانک و بیمه را ازجمله فعالیت‌های روابط عمومی عنوان کرد و ادامه داد: در این مدت تلاش کرده ایم تا با بهره گیری از همه ظرفیت ها وظایف و ماموریت های روابط عمومی به نحو مطلوبی انجام شود.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مرکز پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات مشتریان، خاطر نشان کرد: «از آنجایی که امروزه مشتری مداری نه به عنوان یک شعار که به عنوان یک رکن اصلی در سود آوری و بقای موسسات مالی و غیر مالی به موضوعی حیاتی تبدیل شده است، روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان،تلاش گسترده ای را برای برقراری ارتباط دو سویه، جلب رضایت هرچه بیشتر مشتری آغاز کرده است؛ تلاشی که در پرتو مشتری مداری مطمئنا بستر مناسبی را برای توسعه سازمان و ارایه خدمات بهتر به مشتریان فراهم خواهد کرد.»
وی تصریح کرد: «در این راستا طرح ندای مشتری پس از آماده سازی و بررسی های لازم در شورای روابط عمومی مورد تایید مسوولان موسسه قرار گرفته و روابط عمومی آماده اجرای آن است.»
وی با بیان این که ارائه چهره واقعی و شفاف موسسه به مشتریان، از وظایف مهم روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان است، تاکید کرد: «همچنین ارتباط موثر و پویا با مشتری به عنوان بزرگترین سرمایه موسسه، ایجاد بستر لازم برای توسعه سازمان، برنامه ریزی برای تبلیغات هدفمند موسسه، اطلاع رسانی در رسانه ها، انتشار نشریه داخلی، پشتیبانی سایت و فضای سایبری ، شرکت در کنفرانس‌ها، همکاری با رسانه‌ها و ارتباط با کارکنان در زمره وظایف روابط عمومی است که همواره پیگیری می شود.»
منیری با اشاره به اقدامات انجام شده برای اطلاع رسانی گفت: «در این خصوص تلاش کرده ایم با همکاری با مطبوعات و خبرگزاری ها ، دستاوردها ورویدادهای موسسه در معرض قضاوت افکار عمومی قرار گیرد.»

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد