شارا - مراسم رونمایی از دو خدمت روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان با حضور مدیران موسسه انجام شد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ مالی و اعتباری میزان این مراسم از طرح تولید و انتشار سی دی کاتالوگ میزان و نیز سایت جدید موسسه رونمایی شد.
در این مراسم ابتدا، مدیر روابط عمومی با ارایه گزارشی از فعالیت های یکساله روابط عمومی، انتشار منظم نشریات،تولید محتوی سررسید، انتشار انواع بروشور ها، راه اندازی سامانه پیامک، توزیع اقلام تبلیغاتی نوروزی میان مشتریان و سهامداران، ارتباط گسترده با رسانه ها، برگزاری مشارکت درچند همایش ملی و شرکت در نمایشگاه بانک و بیمه را ازجمله فعالیتهای روابط عمومی عنوان کرد و ادامه داد: در این مدت تلاش کرده ایم تا با بهره گیری از همه ظرفیت ها وظایف و ماموریت های روابط عمومی به نحو مطلوبی انجام شود.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مرکز پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات مشتریان، خاطر نشان کرد: «از آنجایی که امروزه مشتری مداری نه به عنوان یک شعار که به عنوان یک رکن اصلی در سود آوری و بقای موسسات مالی و غیر مالی به موضوعی حیاتی تبدیل شده است، روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان،تلاش گسترده ای را برای برقراری ارتباط دو سویه، جلب رضایت هرچه بیشتر مشتری آغاز کرده است؛ تلاشی که در پرتو مشتری مداری مطمئنا بستر مناسبی را برای توسعه سازمان و ارایه خدمات بهتر به مشتریان فراهم خواهد کرد.»
وی تصریح کرد: «در این راستا طرح ندای مشتری پس از آماده سازی و بررسی های لازم در شورای روابط عمومی مورد تایید مسوولان موسسه قرار گرفته و روابط عمومی آماده اجرای آن است.»
وی با بیان این که ارائه چهره واقعی و شفاف موسسه به مشتریان، از وظایف مهم روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان است، تاکید کرد: «همچنین ارتباط موثر و پویا با مشتری به عنوان بزرگترین سرمایه موسسه، ایجاد بستر لازم برای توسعه سازمان، برنامه ریزی برای تبلیغات هدفمند موسسه، اطلاع رسانی در رسانه ها، انتشار نشریه داخلی، پشتیبانی سایت و فضای سایبری ، شرکت در کنفرانسها، همکاری با رسانهها و ارتباط با کارکنان در زمره وظایف روابط عمومی است که همواره پیگیری می شود.»
منیری با اشاره به اقدامات انجام شده برای اطلاع رسانی گفت: «در این خصوص تلاش کرده ایم با همکاری با مطبوعات و خبرگزاری ها ، دستاوردها ورویدادهای موسسه در معرض قضاوت افکار عمومی قرار گیرد.»
|