درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 19:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5070صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 18 شهریور 1392 - 06:03
در دنیای امروز روابط عمومی یک رسانه است
  

شارا- استاد دانشگاه‌های اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها در تمام سازمان‌ها، نهادها، دستگاه‌های دولتی و غیردولتی امروزه به عنوان یک رسانه فراگیر عمل می‌کنند.

به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا عبداللهی  در گردهمایی روابط عمومی‌های منطقه پنج کشوری کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: طبق عملکرد و بهره‌مندی از ابزار رسانه‌ای، تبلیغاتی، نحوه‌ صحیح اطلاع‌رسانی و استفاده از دانش روز در دنیای مجازی، روابط عمومی کمیته‌ امداد اردبیل یکی از روابط عمومی‌های پیشرو در سطح استان اردبیل است.

این استاد حوزه ارتباطات افزود: به روز بودن و داشتن کمترین خطا در ارائه اخبار و اطلاعات موجب شده تا روابط عمومی کمیته‌ امداد در نحوه‌ اطلاع‌رسانی جزو پیشتازان اطلاع‌رسانی در سطح استان باشد.

عبداللهی با اشاره به اینکه در دنیای امروز روابط عمومی یک رسانه است، خاطرنشان کرد: موفقیت از آن سازمانی است که بتواند از این رسانه‌ مهم به خوبی بهره بگیرد.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌ امداد با اطلاع‌رسانی دقیق توانسته نحوه‌ هزینه‌کرد صدقات، احسانات، نذورات و مساعدت‌های مردمی را به نحو احسن به آنان برساند، بیان کرد: ارتباط دو سویه از همین جا ناشی می‌شود که هر روز بر تعداد خیرین و حامیان برای حمایت از خانواده‌های نیازمند و ایتام افزوده می‌شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مسئولیت‌پذیری در استفاده از هوش مصنوعی و چالش‌های ارتباطی


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  فاجعه سقوط بالگرد: زنگ خطر ناتوانی در مدیریت بحران


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد