درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5040صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 18 شهریور 1392 - 01:39
قائم مقام کمیته امداد: نگاه ویژه‌ای به روابط عمومی صورت گیرد
  

 

شارا- قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌های علمی و تخصصی یک مجموعه سازمانی را پویاتر و فعال‌تر می‌سازد که ضرورت دارد در این زمینه گام‌های جدی برداشته شود.

به گزارش شارا به نقل از فارس، منصور سیفی عصر امروز در گردهمایی مسئولان روابط عمومی کمیته امداد منطقه پنج کشور در اردبیل اظهار داشت: سازمان زمانی به پویایی دست می‌یابد که روابط عمومی آن از روش سنتی به علمی تغییر وضعیت داده و به صورت مدرن با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود ارتباطی به عنوان روابط عمومی علمی شناخته شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در کمیته‌ امداد اردبیل روابط عمومی به حدی پویا و علمی عمل می‌کند که تمامی فعالیت‌ها از این کانال به صورت دقیق و آشکار به سمع و نظر مخاطبان ارائه می‌شود.

سیفی خاطرنشان کرد: این مسئله موجب می‌شود تا نگاه ویژه‌ای به روابط عمومی و فعالیت‌های این حوزه صورت گیرد؛ به دلیل اینکه بیشترین ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی را بر عهده دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه بشر امروز به دنبال ساخت اطلاعات و جمع‌آوری آن است، اضافه کرد: این اطلاعات تجزیه و تحلیل شده و تبدیل به دانش می‌شود و در دسترس همگان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: تجزیه و تحلیل اطلاعات ساخته شده‌ دریافتی و جمع‌آوری شده نیز جزو کارکردهای اولویت‌دار روابط عمومی‌هاست که این حوزه به خوبی توانسته از عهده‌ آن برآید.

قائم مقام کمیته امداد استان در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به اینکه کمیته امداد در بحث مدیریت دانش پیشتاز است، یادآور شد: این امر به واسطه‌ بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن ارتباطی و اطلاعاتی است که در مجموعه‌ این نهاد از آن استفاده می‌شود که موجبات مبادله‌ اطلاعات به صورت شفاف و گویا را فراهم می‌آورد.

سیفی ابراز داشت: توسعه‌ روابط عمومی می‌تواند موجبات تسریع و تسهیل در رسیدگی به امور نیازمندان را فراهم سازد به گونه‌ای که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، تبلیغات و اطلاع‌رسانی شفاف منابع و کمک‌‌های مردمی را به سوی این نهاد در راستای رسیدگی به امور نیازمندان سوق دهیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد