درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 08:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5040صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 16 شهریور 1392 - 14:15
قائم مقام کمیته امداد: نگاه ویژه‌ای به روابط عمومی صورت گیرد
  

 

شارا- قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌های علمی و تخصصی یک مجموعه سازمانی را پویاتر و فعال‌تر می‌سازد که ضرورت دارد در این زمینه گام‌های جدی برداشته شود.

به گزارش شارا به نقل از فارس، منصور سیفی عصر امروز در گردهمایی مسئولان روابط عمومی کمیته امداد منطقه پنج کشور در اردبیل اظهار داشت: سازمان زمانی به پویایی دست می‌یابد که روابط عمومی آن از روش سنتی به علمی تغییر وضعیت داده و به صورت مدرن با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود ارتباطی به عنوان روابط عمومی علمی شناخته شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در کمیته‌ امداد اردبیل روابط عمومی به حدی پویا و علمی عمل می‌کند که تمامی فعالیت‌ها از این کانال به صورت دقیق و آشکار به سمع و نظر مخاطبان ارائه می‌شود.

سیفی خاطرنشان کرد: این مسئله موجب می‌شود تا نگاه ویژه‌ای به روابط عمومی و فعالیت‌های این حوزه صورت گیرد؛ به دلیل اینکه بیشترین ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی را بر عهده دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه بشر امروز به دنبال ساخت اطلاعات و جمع‌آوری آن است، اضافه کرد: این اطلاعات تجزیه و تحلیل شده و تبدیل به دانش می‌شود و در دسترس همگان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: تجزیه و تحلیل اطلاعات ساخته شده‌ دریافتی و جمع‌آوری شده نیز جزو کارکردهای اولویت‌دار روابط عمومی‌هاست که این حوزه به خوبی توانسته از عهده‌ آن برآید.

قائم مقام کمیته امداد استان در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به اینکه کمیته امداد در بحث مدیریت دانش پیشتاز است، یادآور شد: این امر به واسطه‌ بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن ارتباطی و اطلاعاتی است که در مجموعه‌ این نهاد از آن استفاده می‌شود که موجبات مبادله‌ اطلاعات به صورت شفاف و گویا را فراهم می‌آورد.

سیفی ابراز داشت: توسعه‌ روابط عمومی می‌تواند موجبات تسریع و تسهیل در رسیدگی به امور نیازمندان را فراهم سازد به گونه‌ای که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، تبلیغات و اطلاع‌رسانی شفاف منابع و کمک‌‌های مردمی را به سوی این نهاد در راستای رسیدگی به امور نیازمندان سوق دهیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  میدیاکراسی: بررسی ابعاد مختلف: بررسی ابعاد مختلف


  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد