درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 08:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5014صفحه نخست » گزارشجمعه، 15 شهریور 1392 - 15:29
ارتباطات بانکداری اسلامی
«ارتباطات بانکداری اسلامی» می تواند فرصت های مناسبی را برای ارایه پیام های درست و بی نقص به تمامی کسانی که به نوعی درگیر نظام بانکداری اسلامی هستند، فراهم آورد.
  

شارا، مهدی باقریان عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی- هیچ وسیله ای بهتر از روابط عمومی برای فرهنگ سازی، بالا بردن اعتماد و دید جامعه و در نهایت، افزایش پایه مشتری در بانکداری اسلامی وجود ندارد.


در این زمینه قبل از هر کاری ضروری است آنچه بانکداری اسلامی را از بانکداری غیراسلامی متمایز می کند مشخص شود. اگر سیستم پولی و بانکی کشور قادر به پاسخ به این سوال نباشد که چرا مشتری باید بانکداری اسلامی را بر دیگری ترجیح دهد، پس نمی توانید انتظار داشته باشید مردم قادر به تشخیص چنین تمایزی باشند. در قدم اول با کمک روابط عمومی می توانید به تعریف و برجسته سازی تفاوت بانکداری اسلامی از بانکداری غیراسلامی- در صورتی که تا به حال مشخص نشده باشد- بپردازید.


هنگام گام گذاشتن در چنین وادی، طراحی یک استراتژی ملی و کارآمد در سطح مدیریت کلان نظام بانکی ضروری است. این بدین معنی است که برای پیاده سازی و رسیدن به بانکداری اسلامی صرفا نباید به اقدامات یک یا چند موسسه مالی و اعتباری و یا بانک اکتفا شود، بلکه اجرای طیف گسترده ای از برنامه های منسجم و همه جانبه به عنوان شاکله «شبکه بانکداری اسلامی»، لازم است.


ارتباطات موثر می تواند نقش مهمی را در آگاه ساختن مردم با بانکداری اسلامی بازی کند. ارتباطات یاد شده می تواند به ارزش کار روابط عمومی بیافزاید که با ایفای خوب نقش خود، مشوق گسترش و توسعه فرهنگ بانکداری اسلامی باشد.


این جا نیاز است شاغل روابط عمومی در مدیریت تغییر و فرهنگ سازی در زمینه فرصت ها و موقعیت هایی که ابزارها و روش های روابط عمومی در خدمت سیستم بانکداری اسلامی ایجاد می کند، از مهارت بیشتری برخوردار باشد. تصویر ارزشی و فرهنگی و اقتصادی نظام بانکداری اسلامی باید برای متولیان روابط عمومی کاملا روشن باشد و از آنان انتظار می رود که موضوعات کلیدی نظام مذکور را کاملا درک کنند. قبل از هر چیز یک کارشناس روابط عمومی که با «ارتباطات بانکداری اسلامی» سروکار دارد، باید از مفاهیم و زبان تخصصی برخوردار بوده و از جوانب آن آگاهی یابد.


«ارتباطات بانکداری اسلامی» در شکل خوب و موثر آن می تواند فرصت های مناسبی را برای ارایه پیام های درست و بی نقص به تمامی کسانی که به نوعی درگیر نظام بانکداری اسلامی هستند، فراهم آورد.
بنابراین این نکته کاملا بدیهی و روشن است که روابط عمومی باید به شکل کامل و موثر در چارچوب راهبردهای کلان بانکداری اسلامی قرار گرفته و با سیاست های مدیریتی آن تلفیق شود.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد