درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5008صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 14 شهریور 1392 - 22:22
شهر در محاصره ساپورت ها
  

دعوای فیس بوکی پوتین و اوباما!

 

شارا- لزوم پوشیدگی زن در برابر مرد بیگانه یکی از مسایل مهم اسلامی است و در قرآن کریم در سوره نور به آن اشاره شده و از مفاد آیات چنان فهمیده می شود که “هر مسلمان، چه مرد و زن، باید از چشم‌ چرانی، نظر بازی اجتناب کند و مرد و زن باید پاکدامن باشند و زنان باید پوشش خود را بر دیگران آشکار نکنند و درصدد تحریک و جلب توجه مردان نباشند.”
 
 به گزارش شارا به نقل از پیشرفت پرس، یکی از عوامل تشدید مشکلات حجاب در جامعه ما برخوردهای سلیقه ای با آن بوده است این برخوردها که نوعا از سوی تصمیم گیرندگان در سازمان های مختلف اعمال شده، نوعی واکنش منفی را در میان عده ای از دختران و زنان جوان برانگیخته است .
 
از سویی برخورد کاسبکارانه تولید کنندگان پوشاک با طراحان لباس و بی توجهی کامل به جنبه های ضد فرهنگی آن برای جامعه فاجعه ای جبران نا پذیر را پدید آورده که این روز ها می توان از آن به عنوان بی حجابی غیر محسوس نام برد .
 
متاسفانه تولیدکنندگان داخلی بدون توجه به فرهنگ اسلامی-ایرانی دست به طراحی‌هایی می‌زنند که کوچکترین تناسبی با فرهنگ کشور ندارد و به راستی الگو گرفته شده از فرهنگ غرب است طراحی لباس‌های جذبی و استفاده از رنگ‌بندی‌های نامتعارف در واقع حربه‌ای است که بسیاری از طراحان بومی را در دام طراحی‌های غربی می‌اندازد .
 
"داستان از این قرار است که از زمستان ۱۳۹۱ برخی زنان خیابانی تهران در حرکتی کاملا مشکوک و سیستماتیک اقدام به پوشیدن جوراب شلواری هایی نمودند که منظره  بدن نمای از زانو به پایین این پوشش ها قدری عجیب می نمود " این بخشی از یک نوشته وبلاگی با عنوان "حمله لشکر ساپورت‌ها به تهران" است که در بسیاری از سایت‌های کشور بازنشر شد. " 

 آن روزها شاید بیان چنین سخنانی به سخره گرفته شد اما امروز با مشاهده ارائه طرح های متنوع از این نوع پوشش برای بانوان ایرانی و تغییر چشمگیر جلوه های بصری شهر توسط ساپورت پوشان رنگارنگ این حقیقت با تلخی هر چه سخت تر روی دوش انسان سنگینی می کند . 
 
بعد از بی توجهی های گسترده نسبت به عدم برخود با طراحان این نوع پوشش در کشور طراحان البسه در تهران باهدف جلب توجه عابران به بدن دختران و زنان اقدام به طراحی هدف دار البسه بدن نما نموده اند و اکنون به وفور دختران و زنانی در سطح شهر تهران دیده می شوند که پیراهنی کشی و مجلسی را بر تن داشته و پوشش تمامی نیم تنه ی تحتانی بدن را برعهده ی ساپورت نازک و گاها رنگ بدن خویش گذاشته اند که تفاوت فاحشی با بد حجابی های دیده شده در گذشته نه چندان دور در خیابان های تهران دارد . 

 جالب اینجاست که با گذشت فقط دو سال از ماجرای ورود ساپورت ها به تهران در حال حاضر حجاب و پوشش اسلامی به فراموشی سپرده شده است و هرکسی هر طور و به هر نحوی که دوست دارد و دلش می خواهد در ملا عام ظاهر می شود و جالب تر اینکه این نوع پوشش در جامعه عادی و معمول شده است گویی کسی نای اعتراض ندارد این افراد پوشش را مقوله ای شخصی می دانند در حالی که پوشش زمانی جنبه خصوصی پیدا می کند که در حریم شخصی باشد نه در سطح جامعه که از محوریت خصوصی خارج می شود. 
 
و وقتی مانکن های پشت ویترین شهرها از جمله مغازه های شهر را نظاره گر باشید خواهید دید که انواع مدهای روز اروپا را به مردم عرضه می کند که همین مانکن ها بد پوششی و عادی شدن بی حجابی را در جامعه ترویج می دهد که جای تأسف و نگرانی است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
داود
| 1392/9/10 - 20:17 |     0     0     |
عالی بود


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد