درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4981صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 14 شهریور 1392 - 06:22
روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی میان درون و برون سازمان هستند
  

شارا- معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در احیای حقوق مردم به ویژه در دستگاه قضایی که با حقوق عامه مردم سر و کار دارد، ایفا می‌کنند.

 

به گزارش شارا به نقل از شبستان، منصور بلباسی معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان در کارگاه آموزشی خبرنویسی روابط‌عمومی‌های دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش تابعه دادگستری استان افزود: روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی میان درون و برون سازمان هستند و با انعکاس عملکرد سازمان خود برای مردم و انعکاس افکار و نگرش عموم به درون سازمان نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها ایفا می‌کنند.
 

وی، از تجهیز روابط‌عمومی‌های دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش دادگستری استان خبر داد و افزود:در راستای اجرای بهتر وظایف و بهبود عملکرد روابط‌عمومی‌ها، تجهیزات مورد نیاز این بخش از جمله دوربین عکاسی و فیلم‌برداری پیشرفته در اختیار آنان قرار گرفته است.
 

معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنویسی و روابط‌عمومی به صورت مستمر در طی سال گفت: بسیاری از مشکلات از عدم آگاهی کارکنان به وظایف شغلی ایجاد می‌شود که با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در طول سال می‌توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد.
 

در ادامه، مدیر روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، اطلاع‌رسانی در دستگاه قضایی را بسیار بالا دانست و گفت: دستگاه قضایی با آبرو و حیثیت افراد سر و کار دارد و کوچک‌ترین خطایی در این زمینه پایمال شدن حقوق مردم را در پی خواهد داشت.
 

مهدی داشاد افزود: روابط‌عمومی‌های دستگاه قضایی باید در انعکاس عملکردها و فعالیت‌های دستگاه و آرای محاکم قضایی هم حقوق مردم و هم حقوق سازمان را در نظر بگیرند تا موجب تضییع حقوق افراد نشوند.
 

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان زنجان، وی تعدد مسئولیت‌های کارکنان در دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش را یکی از مشکلات حوزه روابط‌عمومی‌های تابعه دادگستری استان عنوان کرد وافزود: اختصاص یک پست اجرایی ویژه روابط‌عمومی، تجهیز روابط‌عمومی‌های تابعه به اتاق، خط تلفن و خط اینترنت اختصاصی، از جمله موضوعات در حال پیگیری است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد