درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 13:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4981صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 14 شهریور 1392 - 10:16
روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی میان درون و برون سازمان هستند
  

شارا- معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در احیای حقوق مردم به ویژه در دستگاه قضایی که با حقوق عامه مردم سر و کار دارد، ایفا می‌کنند.

 

به گزارش شارا به نقل از شبستان، منصور بلباسی معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان در کارگاه آموزشی خبرنویسی روابط‌عمومی‌های دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش تابعه دادگستری استان افزود: روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی میان درون و برون سازمان هستند و با انعکاس عملکرد سازمان خود برای مردم و انعکاس افکار و نگرش عموم به درون سازمان نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها ایفا می‌کنند.
 

وی، از تجهیز روابط‌عمومی‌های دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش دادگستری استان خبر داد و افزود:در راستای اجرای بهتر وظایف و بهبود عملکرد روابط‌عمومی‌ها، تجهیزات مورد نیاز این بخش از جمله دوربین عکاسی و فیلم‌برداری پیشرفته در اختیار آنان قرار گرفته است.
 

معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنویسی و روابط‌عمومی به صورت مستمر در طی سال گفت: بسیاری از مشکلات از عدم آگاهی کارکنان به وظایف شغلی ایجاد می‌شود که با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در طول سال می‌توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد.
 

در ادامه، مدیر روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، اطلاع‌رسانی در دستگاه قضایی را بسیار بالا دانست و گفت: دستگاه قضایی با آبرو و حیثیت افراد سر و کار دارد و کوچک‌ترین خطایی در این زمینه پایمال شدن حقوق مردم را در پی خواهد داشت.
 

مهدی داشاد افزود: روابط‌عمومی‌های دستگاه قضایی باید در انعکاس عملکردها و فعالیت‌های دستگاه و آرای محاکم قضایی هم حقوق مردم و هم حقوق سازمان را در نظر بگیرند تا موجب تضییع حقوق افراد نشوند.
 

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان زنجان، وی تعدد مسئولیت‌های کارکنان در دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش را یکی از مشکلات حوزه روابط‌عمومی‌های تابعه دادگستری استان عنوان کرد وافزود: اختصاص یک پست اجرایی ویژه روابط‌عمومی، تجهیز روابط‌عمومی‌های تابعه به اتاق، خط تلفن و خط اینترنت اختصاصی، از جمله موضوعات در حال پیگیری است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد