درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:24   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4945صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 12 شهریور 1392 - 13:47
روابط‌عمومی‌ها جایگاه ویژه‌ای در همه دستگاه‌ها دارند
  

شارا- معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها جایگاه ویژه‌ای در همه دستگاه‌ها دارند، گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در احیای حقوق مردم به ویژه در دستگاه قضایی که با حقوق عامه مردم سر و کار دارد، ایفا می‌کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، منصور بلباسی در کارگاه آموزشی خبرنویسی روابط‌عمومی‌های دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش تابعه دادگستری استان افزود: روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی میان
 
 درون و برون سازمان هستند و با انعکاس عملکرد سازمان خود برای مردم و انعکاس افکار و نگرش عموم به درون سازمان نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها ایفا می‌کنند.
 
 وی، از تجهیز روابط‌عمومی‌های دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش دادگستری استان خبر داد و افزود: در راستای اجرای بهتر وظایف و بهبود عملکرد روابط‌عمومی‌ها، تجهیزات مورد نیاز این بخش از جمله دوربین عکاسی و فیلم‌برداری پیشرفته در اختیار آنان قرار گرفته است.
 
 معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنویسی و روابط‌عمومی به صورت مستمر در طی سال گفت: بسیاری از مشکلات از عدم آگاهی کارکنان به وظایف شغلی ایجاد می‌شود که با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در طول سال می‌توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد.
 
 در ادامه، مدیر روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، اطلاع‌رسانی در دستگاه قضایی را بسیار بالا دانست و گفت: دستگاه قضایی با آبرو و حیثیت افراد سر و کار دارد و کوچک‌ترین خطایی در این زمینه پایمال شدن حقوق مردم را در پی خواهد داشت.
 
 مهدی داشاد افزود: روابط‌عمومی‌های دستگاه قضایی باید در انعکاس عملکردها و فعالیت‌های دستگاه و آرای محاکم قضایی هم حقوق مردم و هم حقوق سازمان را در نظر بگیرند تا موجب تضییع حقوق افراد نشوند.
 
 وی، تعدد مسئولیت‌های کارکنان در دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش را یکی از مشکلات حوزه روابط‌عمومی‌های تابعه دادگستری استان عنوان کردوافزود: اختصاص یک پست اجرایی ویژه روابط‌عمومی، تجهیز روابط‌عمومی‌های تابعه به اتاق، خط تلفن و خط اینترنت اختصاصی، از جمله موضوعات در حال پیگیری است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد