درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 16:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48248صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 4 آذر 1400 - 08:28
گزارش روندهای صنعت بازاریابی 2022 وبلاگ HubSpot
اگر شما یک بازاریاب، رهبر کسب و کار یا کارآفرینی هستید که قصد دارید یک استراتژی موثر برای سال 2022 تدوین کنید که شما را بسیار جلوتر از رقبای خود قرار دهد، احتمالاً می خواهید بدانید:
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روندها و تاکتیک‌های برنده‌ای را که برندها باید در سال 2022 روی آنها تمرکز کنند توسط داده‌های نظرسنجی بیش از 1000 بازاریاب جهانی ارائه شده است.

به گزارش اختصاصی شارا، اگر شما یک بازاریاب، رهبر کسب و کار یا کارآفرینی هستید که قصد دارید یک استراتژی موثر برای سال 2022 تدوین کنید که شما را بسیار جلوتر از رقبای خود قرار دهد، احتمالاً می خواهید بدانید:

- امروزه بازاریابان از کدام روندها استفاده می کنند؟ و آنها قصد دارند در سال 2022 از کدام یک استفاده کنند؟
- از کدام کانال های
بازاریابی استفاده می کنند؟
- برترین فرمت های بازاریابی محتوا کدامند؟
- آنها با چه چالش هایی روبرو هستند؟
- و مهمتر از همه، برنامه ها و انتظارات آنها برای سال 2022 و پس از آن چیست؟

ما 1067 بازاریاب جهانی را از شرکت‌های B2B و B2C از کارمندان کوچک تا بزرگ مورد بررسی قرار دادیم. نمونه شامل متخصصانی در سطوح مختلف تجربه از هفت کشور بود: ایالات متحده، استرالیا، کانادا، آلمان، بریتانیا، فرانسه و ژاپن.

یافته های کلیدی نظرسنجی صنعت بازاریابی 2022

- اینفلوئنسر مارکتینگ برترین گرایش بازاریابی است.
- رسانه های اجتماعی اولین کانالی است که بازاریابان از آن استفاده می کنند.
- اینستاگرام پرمصرف ترین پلتفرم رسانه اجتماعی است، درست جلوتر از یوتیوب و فیسبوک.
- برترین روندهایی که بازاریابان قصد دارند برای اولین بار در سال 2022 از آن استفاده کنند عبارتند از ویدئوی کوتاه، مسئولیت اجتماعی و بازاریابی درونگرا.
- بازاریابان ممکن است شاهد افزایش بودجه در سال 2022 باشند.


امروزه بازاریابان از کدام روندها استفاده می کنند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ، طراحی وب‌سایت سازگار با موبایل، ویدیوی کوتاه، رویدادهای مجازی و بازاریابی تجربی، گرایش‌های برتر بازاریابان در حال حاضر هستند.

این روندها در سال 2022 شاهد رشد مداوم خواهند بود زیرا اکثر بازاریابان سرمایه گذاری خود را در آنها افزایش می دهند.

 

 

 

 

نوشته: ماکس ایسکیف

منبع مرجع: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد