درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:52   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48248صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 4 آذر 1400 - 12:58
گزارش روندهای صنعت بازاریابی 2022 وبلاگ HubSpot
اگر شما یک بازاریاب، رهبر کسب و کار یا کارآفرینی هستید که قصد دارید یک استراتژی موثر برای سال 2022 تدوین کنید که شما را بسیار جلوتر از رقبای خود قرار دهد، احتمالاً می خواهید بدانید:
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روندها و تاکتیک‌های برنده‌ای را که برندها باید در سال 2022 روی آنها تمرکز کنند توسط داده‌های نظرسنجی بیش از 1000 بازاریاب جهانی ارائه شده است.

به گزارش اختصاصی شارا، اگر شما یک بازاریاب، رهبر کسب و کار یا کارآفرینی هستید که قصد دارید یک استراتژی موثر برای سال 2022 تدوین کنید که شما را بسیار جلوتر از رقبای خود قرار دهد، احتمالاً می خواهید بدانید:

- امروزه بازاریابان از کدام روندها استفاده می کنند؟ و آنها قصد دارند در سال 2022 از کدام یک استفاده کنند؟
- از کدام کانال های
بازاریابی استفاده می کنند؟
- برترین فرمت های بازاریابی محتوا کدامند؟
- آنها با چه چالش هایی روبرو هستند؟
- و مهمتر از همه، برنامه ها و انتظارات آنها برای سال 2022 و پس از آن چیست؟

ما 1067 بازاریاب جهانی را از شرکت‌های B2B و B2C از کارمندان کوچک تا بزرگ مورد بررسی قرار دادیم. نمونه شامل متخصصانی در سطوح مختلف تجربه از هفت کشور بود: ایالات متحده، استرالیا، کانادا، آلمان، بریتانیا، فرانسه و ژاپن.

یافته های کلیدی نظرسنجی صنعت بازاریابی 2022

- اینفلوئنسر مارکتینگ برترین گرایش بازاریابی است.
- رسانه های اجتماعی اولین کانالی است که بازاریابان از آن استفاده می کنند.
- اینستاگرام پرمصرف ترین پلتفرم رسانه اجتماعی است، درست جلوتر از یوتیوب و فیسبوک.
- برترین روندهایی که بازاریابان قصد دارند برای اولین بار در سال 2022 از آن استفاده کنند عبارتند از ویدئوی کوتاه، مسئولیت اجتماعی و بازاریابی درونگرا.
- بازاریابان ممکن است شاهد افزایش بودجه در سال 2022 باشند.


امروزه بازاریابان از کدام روندها استفاده می کنند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ، طراحی وب‌سایت سازگار با موبایل، ویدیوی کوتاه، رویدادهای مجازی و بازاریابی تجربی، گرایش‌های برتر بازاریابان در حال حاضر هستند.

این روندها در سال 2022 شاهد رشد مداوم خواهند بود زیرا اکثر بازاریابان سرمایه گذاری خود را در آنها افزایش می دهند.

 

 

 

 

نوشته: ماکس ایسکیف

منبع مرجع: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد