درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 14:10   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48247صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 4 آذر 1400 - 12:44
دو مشکل بزرگ در برقراری ارتباطات انسانی
از: حسن خسروی. مدرس دانشگاه و مولف کتاب روابط عمومی و ارتباطات - حقیقت آن است که ما در برقراری ارتباطات انسانی دو مشکل بزرگ مهارتی داریم: 1 - بلد نیستیم چگونه توانمندی‌ها؛ استعدادها؛ داشته ها و یافته های خود را بدرستی و در یک بسته بندی زیبا به دیگران ارائه و عرضه نماییم. 2 - بلد نیستیم چگونه‌ در برخورد اول با دیگران؛ خود را به نحو شایسته ای معرفی کنیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حتما با عبارات زیر آشنا هستید:

با کمی اغماض معنی این دوکلمه عبارت است از: ارائه و معرفی.


من مخفف دوکلمه فوق را گذاشته ام: پریپرو ( PrePro )..


حقیقت آن است که ما در برقراری ارتباطات انسانی دو مشکل بزرگ مهارتی داریم:


1 - بلد نیستیم چگونه توانمندی‌ها؛ استعدادها؛ داشته ها و یافته های خود را بدرستی و در یک بسته بندی زیبا به دیگران ارائه و عرضه نماییم.


2 - بلد نیستیم چگونه‌ در برخورد اول با دیگران؛ خود را به نحو شایسته ای معرفی کنیم.


این دو مشکل در وهله اول مربوط به خانواده و در مرحله بعد مربوط به مدرسه می‌شود.


والدین و پدر و مادرها؛ اغلب به بچه ها تذکر و تاکید دارند که در جامعه؛ در کوچه و مدرسه و مغازه و... با ادب و مرتب و محترم باشیم و قشنگ و درست و حسابی حرف بزنیم. اما هیچ گاه کتاب و جزوه ای برای این توصیه و تاکیدات خود ندارند. در مدرسه هم که دیگر نگو و نپرس. تمام ارکان مدرسه اعم از معلم؛ مدیر؛ کادر آموزشی و خدماتی مدرسه می‌بایست کانونی سرشار از عشق و مهر و محبت بوده و چشمه جوشان رشد و شکوفایی و امید آفرینی و بالندگی برای دانش آموزان باشند که متاسفانه بدینگونه نیست؛ کما اینکه با صدای زنگ آخر مدرسه؛ دانش آموزان به شکل عجیبی از مدرسه خارج می‌شوند که گویی از زندان رها شده اند؟!؟!


بیایید همه با هم کمک کنیم و مطالبه کنیم و استقبال کنیم از اینکه یاد بگیریم؛ آموزش ببینیم و کسب مهارت و دانش کنیم که چگونه خود را معرفی کنیم؟ چگونه تعامل و ارتباط برقرار کنیم؟ چگونه در جذب دیگران موفق باشیم؟ چگونه خود را در قلب افراد جا کنیم؟ چگونه در دل و جان دیگران نفوذ کنیم تا محصول و کالا و جنس ما را بخرند و مصرف کنند؟ چگونه اعتماد به نفس بالایی کسب کنیم تا دچار اختلال و پارازیت در برقراری ارتباطات نشویم؟ چگونه و چطور و با چه شگردها و در چه زمانی و با استفاده از چه کلمات و جملاتی با دنیای وجودی و شخصیت دیگران آشنا شویم و خلاصه چه آموزش‌هایی را فرا بگیریم که تضادها و تعارضات کمتر و کمتری را در جامعه شاهد باشیم و لذت بیشتری از کنار هم بودن و با هم بودن ها ببریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد