درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 14:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48247صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 4 آذر 1400 - 12:08
دو مشکل بزرگ در برقراری ارتباطات انسانی
از: حسن خسروی. مدرس دانشگاه و مولف کتاب روابط عمومی و ارتباطات - حقیقت آن است که ما در برقراری ارتباطات انسانی دو مشکل بزرگ مهارتی داریم: 1 - بلد نیستیم چگونه توانمندی‌ها؛ استعدادها؛ داشته ها و یافته های خود را بدرستی و در یک بسته بندی زیبا به دیگران ارائه و عرضه نماییم. 2 - بلد نیستیم چگونه‌ در برخورد اول با دیگران؛ خود را به نحو شایسته ای معرفی کنیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حتما با عبارات زیر آشنا هستید:

با کمی اغماض معنی این دوکلمه عبارت است از: ارائه و معرفی.


من مخفف دوکلمه فوق را گذاشته ام: پریپرو ( PrePro )..


حقیقت آن است که ما در برقراری ارتباطات انسانی دو مشکل بزرگ مهارتی داریم:


1 - بلد نیستیم چگونه توانمندی‌ها؛ استعدادها؛ داشته ها و یافته های خود را بدرستی و در یک بسته بندی زیبا به دیگران ارائه و عرضه نماییم.


2 - بلد نیستیم چگونه‌ در برخورد اول با دیگران؛ خود را به نحو شایسته ای معرفی کنیم.


این دو مشکل در وهله اول مربوط به خانواده و در مرحله بعد مربوط به مدرسه می‌شود.


والدین و پدر و مادرها؛ اغلب به بچه ها تذکر و تاکید دارند که در جامعه؛ در کوچه و مدرسه و مغازه و... با ادب و مرتب و محترم باشیم و قشنگ و درست و حسابی حرف بزنیم. اما هیچ گاه کتاب و جزوه ای برای این توصیه و تاکیدات خود ندارند. در مدرسه هم که دیگر نگو و نپرس. تمام ارکان مدرسه اعم از معلم؛ مدیر؛ کادر آموزشی و خدماتی مدرسه می‌بایست کانونی سرشار از عشق و مهر و محبت بوده و چشمه جوشان رشد و شکوفایی و امید آفرینی و بالندگی برای دانش آموزان باشند که متاسفانه بدینگونه نیست؛ کما اینکه با صدای زنگ آخر مدرسه؛ دانش آموزان به شکل عجیبی از مدرسه خارج می‌شوند که گویی از زندان رها شده اند؟!؟!


بیایید همه با هم کمک کنیم و مطالبه کنیم و استقبال کنیم از اینکه یاد بگیریم؛ آموزش ببینیم و کسب مهارت و دانش کنیم که چگونه خود را معرفی کنیم؟ چگونه تعامل و ارتباط برقرار کنیم؟ چگونه در جذب دیگران موفق باشیم؟ چگونه خود را در قلب افراد جا کنیم؟ چگونه در دل و جان دیگران نفوذ کنیم تا محصول و کالا و جنس ما را بخرند و مصرف کنند؟ چگونه اعتماد به نفس بالایی کسب کنیم تا دچار اختلال و پارازیت در برقراری ارتباطات نشویم؟ چگونه و چطور و با چه شگردها و در چه زمانی و با استفاده از چه کلمات و جملاتی با دنیای وجودی و شخصیت دیگران آشنا شویم و خلاصه چه آموزش‌هایی را فرا بگیریم که تضادها و تعارضات کمتر و کمتری را در جامعه شاهد باشیم و لذت بیشتری از کنار هم بودن و با هم بودن ها ببریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد