درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:32   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47984صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 1 آبان 1400 - 09:44
3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد
همه‌گیری کووید ۱۹، کار رهبران ارتباطات در سراسر جهان را تغییر داده است. بیماری همه گیر کرونا، همچنین در 18 ماه گذشته نحوه عملکرد شرکت ها و نحوه ارتباط آنها را به طور اساسی تغییر داده است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همه‌گیری کووید ۱۹، کار رهبران ارتباطات در سراسر جهان را تغییر داده است. همه‌گیری کووید ۱۹، همچنین در 18 ماه گذشته نحوه عملکرد شرکت ها و نحوه ارتباط آنها را به طور اساسی تغییر داده است.

همه‌گیری کووید ۱۹ کار دیگری هم کرد. زمان را تغییر داد به همان اندازه که به نظر می رسید زندگی کند می شود، نیاز به ارتباطات نیز افزایش می یابد و سه مسئله حیاتی راه آنها را به بالای لیست اولویت های هر سازمانی رساند و از آن زمان به بعد وجود دارد:

1. تنوع، برابری و شمول.

سال‌هاست که شرکت‌ها در مورد تنوع صحبت می کنند، اما بسیار سطحی. گفتن اینکه به تنوع اهمیت می دهید تحسین برانگیز است، اما امروزه شرکت ها در واقع باید کاری در این زمینه انجام دهند - و این شامل حقوق کارکنان، صاحبان سهام و به طور کلی ذینفعان می شود.


2. محیط زیست، اجتماع و حکمرانی.

 

همه می دانیم که مشتریان، کارکنان و جوامع به پایداری، تنوع و شفافیت اهمیت زیادی می دهند.

3. فرهنگ.

 

فرهنگ شرکت یکی از مواردی است که مردم همیشه در مورد آن صحبت می کنند، اما به شیوه ای مبهم.

مشارکت کارکنان را فراموش کنید. فرهنگ در حال حاضر به یک موضوع مهم  تبدیل شده است - و شاید این بزرگترین مسئله ای باشد که امروزه شرکت ها با آن روبرو هستند.



منبع: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد