درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 22:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47971صفحه نخست » سه شنبه، 27 مهر 1400 - 14:57
فرصت هایی که «بازی مرکب» برای همه ساخته است
کل هزینه ساخت «بازی مرکب» 21.4 میلیون دلار بوده است. اما اگر این سریال با بازیگران آمریکایی و در آمریکا ساخته می شد، هزینه آن 5 تا 10 بر
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کل هزینه ساخت «بازی مرکب» 21.4 میلیون دلار بوده است. اما اگر این سریال با بازیگران آمریکایی و در آمریکا ساخته می شد، هزینه آن 5 تا 10 برابر بیشتر بود. هم چنین بلومبرگ ارزش این سریال را 900 میلیون دلار اعلام کرده است.

در رقابت رسانه های جریان اصلی، موفقیت یک شرکت به معنای شکست شرکت دیگر است. اما موفقیت سریال کره ای «بازی مرکب»، محصول نتفلیکس در این بین، یک استثناست.

نتفلیکس در جریان پخش «بازی مرکب»، رکوردشکنی کرد. گزارش ها نشان می دهد در سراسر جهان، بیش از 111 میلیون بیننده دست کم، 2 دقیقه از این سریال را دیده اند. به طور معمول، محبوبیت سریال یک شرکت حسادت دیگر رقبا را بر می انگیزد، مثل موفقیت خانه پوشالی، محصول نتفلیکس که برای یک دهه خار چشم شرکت اچ بی او بود. اما این بار، رقبای نتفلیکس موفقیت «بازی مرکب» را تحسین کردند، چراکه این سریال باب ارائه محصولات غیرآمریکایی را باز کرد تا شرکت های رسانه ای با عرضه محصولات کم هزینه تر غیرآمریکایی، به سود بیشتری برسند.

آمازون، اپل، دیزنی، وارن مدیا اچ بی او مکس، ان بی سی یونیورسال، لاینگیت استارز و ویاکم سی بی اس، همه ساختن مجموعه های نمایشی تلویزیونی را دنبال می کنند تا به مخاطب جهانی برسند. آنچه امروز هالیوود دنبال می کند کاهش هزینه ها و صرفه جویی است. هالیوود تلاش می کند از استعدادهای محلی به جای ستاره های هالیوودی استفاده کند که دستمزد کمتری می گیرند. میزان مالیاتی که باید پرداخت شود هم کاهش پیدا می کند و ملت های مشتاق به دیده شدن برای رونق گردشگری مهم ترین شرکای هالیوود در این زمینه خواهند بود. هم چنین در همکاری با این ملت ها، شرکت های فیلمسازی از قید و بند اتحادیه های ناظر آمریکایی رها می شوند.

آجای ماگو، یک وکیل حوزه فناوری در این باره به سی ان بی سی می گوید:«هر کشوری مشوق های خودش را دارد. بعضی کشورها بازار بازتری دارند و بازاریابی برای فیلم ها با حمایت دولت ها و جشنواره ها انجام می شود. حتی ممکن است در این کشورها به طور رایگان با تهیه کنندگانی همکار شوید».

کشورهای اروپای شرقی، مثل مجارستان، اتریش و مالتا و کانادا مشوق های جذاب مالیاتی برای هالیود دارند. دامنی رومانو یک مدیر شرکت سرگرمی می گوید: «با وجود همه این مشوق ها، شرکت های آمریکایی ترجیح می دادند از اماکن بین المللی برای ساخت سریال های آمریکایی استفاده کنند. آن ها به این مناطق می رفتند و تابلوها و شکل خیابان ها را تغییر می دادند تا همه چیز آمریکایی به نظر برسد. اما آنچه امروز رخ داده، وجود محتوای محلی در مناطق است. درواقع دیگر استودیوهای خارجی نقاب آمریکایی به صورت نمی زنند».

نکته دیگر تماشای سریال های خارجی برای مخاطبان آمریکایی به طور معمول طافت فرساست. سریال های تلویزیونی غیرانگلیسی معدودی می توانند به موفقیتی برسند که «بازی مرکب» در چندماه اخیر کسب کرده است.

باتوجه به موفقیت «بازی مرکب»، دیزنی اعلام کرده برنامه دارد 27 سرای تلویزیونی و فیلم را در منطقه آسیا اقیانوسیه کلید بزند.

براساس گزارش بلومبرگ، کل هزینه ساخت «بازی مرکب» 21.4 میلیون دلار بوده است. اما اگر این سریال با بازیگران آمریکایی و در آمریکا ساخته می شد، هزینه آن 5 تا 10 برابر بیشتر بود. هم چنین بلومبرگ ارزش این سریال را 900 میلیون دلار اعلام کرده است.

موفقیت «بازی مرکب» هم چنین فرصتی برای خالقان و نویسندگانی است که در ایده فیلم های سوپر قهرمانی یا ربات ها گیر کرده اند. اشتیاق جهان به دیدن ستاره ها و شنیدن ایده های تازه فرصتی برای رشد صنعت و منافع همه از جمله هنرمندان و استودیوهای تهیه فیلم و سریال در جهان است.

منبع: tccim
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد