درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:39   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47956صفحه نخست » دوشنبه، 26 مهر 1400 - 14:24
3 نشانه کارآفرین حقیقی
براساس آمار اداره کار در آمریکا، 20 درصد از کسب وکارهای کوچک در نخستین سال فعالیت خود شکست می خورند و 50 درصد از آن ها کمتر از 5 سال عمر می کنند. چطور باید دانست کسی توانایی کارآفرین شدن را دارد؟ وین گاشکریان، مدیر ارتباطات در انجمن کارآفرینی آمریکا و کارآفرین است. او در سایت کارآفرین به 3 ویژگی کارآفرینان موفق اشاره می کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| باتشکر از همه امکانات دیجیتالی که فراهم شده، این روزها هرکسی می تواند کارآفرین شود. پس از مدتی از راه اندازی کسب وکار، کارآفرین ها می فهمند، آنچه به آن کارآفرینی می گویند سطح خاصی از هیجان را در بر می گیرد و درواقع کارآفرینی، راندن یک ترن هوایی است.

 

براساس آمار اداره کار در آمریکا، 20 درصد از کسب وکارهای کوچک در نخستین سال فعالیت خود شکست می خورند و 50 درصد از آن ها کمتر از 5 سال عمر می کنند. چطور باید دانست کسی توانایی کارآفرین شدن را دارد؟ وین گاشکریان، مدیر ارتباطات در انجمن کارآفرینی آمریکا و کارآفرین است. او در سایت کارآفرین به 3 ویژگی کارآفرینان موفق اشاره می کند.

همیشه تلاش می کند

وین گاشکریان، می گوید وقتی یازده ساله بوده نخستین بار پول در آوردن را تجربه کرده و از آن پس برای پول بیشتر تلاش کرده است. به این فکر می کرده که چطور محصول بهتری بسازد ئ آن را به مشتریان تحویل بدهد. او می گوید:« وقتی به گذشته نگاه می کنم، می بینم این کارهایی که کردم نشانه روحیه کارآفرینی در من بوده است. عطش برای رسیدن به چیزهای بیشتر همان ویژگی است که از یک نفر کارآفرین موفق می سازد».

حلال مشکلات

کارآفرینی واقعی برای شروع کسب وکارش به دردها توجه می کند. وین گاشکریان می گوید «چه چیزی در یک صنعت وجود ندارد و شما می خواهید آن را تولید کنید؟ آیا فرایندی وجود دارد که بتوان آن را ساده کرد و یا با فروش محصول و خدماتی آن را حل و فصل کرد؟ پس از اینکه در دهه 90 کارم را در در صنعت بیمه آغاز کردم ،به این فکر کردم که چطور می توان این صنعت را بهبود بخشید.

 

در آن زمان فهمیدم این صنعت تا چه اندازه کند است. آن زمان، زمانی بود که اینترنت در دسترس قرار گرفت و فکر می کردم می توان از مسیر ادغام پیشرفت های فناوری، تحولی در روندهای کند در صنعت ییمه ایجاد کرد. در سال 1993، یک سیستم ثبت نام با لپ تاپ ایجاد کردم، یعنی 10 پیش از این فرایندهای دیجیتال وارد صنعت بیمه شود. یافتن ها ضعف ها و دردها و شناسایی راه حل ها یک ویژگی برای کارآفرین است و اگر چنین ویژگی در کسی وجود دارد، او به احتمال زیاد یک کارآفرین بزرگ خواهد بود».

شروع کننده

وقتی زمان راه انداختن یک کسب وکار فرا می رسد، نخستین کسی که می تواند به شما کمک کند، خود شما هستید. کارآفرینی یک کار سخت است و برای ضعیف النفس ها نیست. اگر به اندازه کافی انگیزه هدایت یک شرکت را ندارید، نمی توانید شب های طولانی بیدار بمانید و تصمیم های سخت بگیرید، کارآفرین موفقی نخواهید بود. کارآفرینان حقیقی می دانند سرنوشت آن ها در دستان خودشان است و از این باور برای انگیزه بخشیدن به خود برای یافتن بهترین راه استفاده می کنند.
 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد