درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47945صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 25 مهر 1400 - 10:34
رئیس امور فرهنگی روابط عمومی ستاد از منطقه استان مرکزی بازدید کرد
رئیس امور فرهنگی و اقامه نماز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، در بازدید از منطقه استان مرکزی، فرآیندهای انجام گرفته فرهنگی را مورد ارزیابی قرار داد و از این عملکرد مثبت ابراز خرسندی کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس امور فرهنگی و اقامه نماز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، در بازدید از منطقه استان مرکزی، فرآیندهای انجام گرفته فرهنگی را مورد ارزیابی قرار داد و از این عملکرد مثبت ابراز خرسندی کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی منطقه استان مرکزی، خانم مریم پیروزنیا رئیس امور فرهنگی و اقامه نماز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران روز سه شنبه هفته گذشته جهت بررسی و پایش اقدامات انجام گرفته در حوزه های مختلف فرهنگی وارد منطقه استان مرکزی شد واز نزدیک عملکرد این شرکت را مورد ارزیابی و پایش قرار داد. پیروزنیا در ملاقات اولیه با مدیر منطقه هدف از حضور خود را تشریح وابراز امیدواری کرد با شناختی که از عملکرد این منطقه دارد موثر بودن فعالیتهای انجام گرفته و تاثیر گذاری آنها را بالعینه مشاهده کند.

 

در ادامه ایشان در مراسم فرهنگی که به همت واحد روابط عمومی منطقه در نمازخانه این شرکت برگزار شد شرکت کرد و با اهداء لوحهای مشترک ایشان ومدیر منطقه از 35نفر از فعالان عرصه های مختلف فرهنگی در حوزه های تکریم مراجعین ، حقوق شهروندی، مسئولیت اجتماعی، اقامه نماز، و برندگان مسابقات فرهنگی وعفاف وحجاب تجلیل شد.

 

در ادامه این مراسم مهندس جمشیدی مدیر منطقه به ایراد سخن پرداخت و قسمتی از فعالیتها وفرایندهای عملیاتی وسوخترسانی این منطقه را مورد تاکید قرار داد وابراز امیدواری کرد در فصل سرما بتوان در امر سوخترسانی به نیروگاهها به موقع وبا جدیت بیشتر عمل کرد.

 

در پایان این مراسم خانم پیروزنیا به پشت تریبون امد و از اهداف مهم حوزه فرهنگی وتلاش همه جانبه همکاران روابط عمومی برای بهبود و ایجاد نشاط هر چه بیشتر در شرکت گفت و از عملکرد مدیریت منطقه و روابط عمومی وشورای فرهنگی منطقه استان مرکزی تقدیر وتشکر کرد وگفت: دریافت گزارشات ومستندات از روابط عمومی این منطقه موید تلاش وافری بوده که تا به حال قابل دفاع است.

 

در پایان این مراسم ایشان به اتفاق مسئول روابط عمومی این منطقه از نمازخانه های بین راهی نیز بازدید و از نزدیک با این مکانهای ارایه خدمت آشنا شد و پای صحبتهای متصدیان نمازخانه ها نشست و از عملکرد انها با لوح تقدیر وهدایای فرهنگی تجلیل کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد