درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 03:55   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47915صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 مهر 1400 - 11:21
مدیر توسعه ارتباطات و روابط‌عمومی‌ خانه صنعت، معدن و تجارت ایران منصوب شد
در حکم دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خطاب به مدیر توسعه ارتباطات و روابط‌عمومی خانه صمت ایران، بر ایجاد ارتباط مستمر و ‏مؤثر با خانه‌های استانی و سایر تشکل‌ها و سازمان‌های مرتبط، توسعه ارتباط رسانه‌ها و توجه ویژه به توسعه مسئولیت اجتماعی ‏بنگاه‌ها تاکید شده است.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سید محمدرضا مرتضوی در حکمی بهروز شجاعی را به عنوان مدیر توسعه ارتباطات و روابط‌عمومی‌ خانه ‏صمت ایران منصوب کرد. ‏
 
 به گزارش شارا به نقل از خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، در حکم دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خطاب به مدیر توسعه ارتباطات و روابط‌عمومی خانه صمت ایران، بر ایجاد ارتباط مستمر و ‏مؤثر با خانه‌های استانی و سایر تشکل‌ها و سازمان‌های مرتبط، توسعه ارتباط رسانه‌ها و توجه ویژه به توسعه مسئولیت اجتماعی ‏بنگاه‌ها تاکید شده است. ‏
 
 گفتنی است، بهروز شجاعی از روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای با سابقه کشور است که از سال ۱۳۸۲ در رسانه‌های مختلف به ‏عنوان خبرنگار، دبیر و سردبیر فعالیت کرده در سال‌های اخیر در شهرداری تهران، کتابخانه ملی ایران، شورای اطلاع رسانی ‏دولت، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فراکسیون‌های مجلس و ... مسئولیت‌های مختلفی در حوزه ارتباط با رسانه و روابط‌عمومی‌ برعهده داشت.
 
 علاوه‌بر این در کارنامه کاری او عضویت در هیئت مدیره چند شرکت، عضویت در شورا‌های مختلف سیاست‌گذاری فرهنگی و اجتماعی به چشم می‌خورد و ‏از سال گذشته نیز دبیر کمیته تامین سرمایه خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بوده است. ‏
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد