درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 14:16   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47749صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 28 شهریور 1400 - 10:43
برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری آمل گفت؛ برنامه ریزی نقشه راه روابط عمومی است و مانع روزمرگی می شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری آمل گفت؛ برنامه ریزی نقشه راه روابط عمومی است و مانع روزمرگی می شود.

به گزارش شارا به نقل از مدیریت ارتباطات و روابط عمومی شهرداری آمل، نامدار بابائی در جلسه هماهنگی با پرسنل روابط عمومی شهرداری، مناطق و سازمان های وابسته با اشاره به اینکه این نشست ها به منظور ایجاد تعامل، همفکری و همکاری بیشتر تشکیل می شود، افزود؛ با مشکلات و کاستی های زیادی مواجه هستیم اما با وجود همه این مشکلات کار در اداره روابط عمومی باید با علاقه، تعصب و انگیزه مضاعف همراه باشد. اگر چنین نباشد شاهد خروجی های ماندگار در این حرفه نخواهیم بود.

مدیریت ارتباطات و روابط عمومی شهرداری آمل گفت: با وجود دنیای جدید در عرصه دیجیتال و شبکه های اجتماعی دیگر نمی توان مثل سابق و به صورت سنتی در روابط عمومی کار کرد. برای بالا بردن کیفیت و راندمان کار باید در کنار برنامه ریزی، آموزش های لازم پیش بینی شود. لذا در همین خصوص کلاس های آموزشی در زمینه های خبرنویسی، عکاسی و فیلم برداری برای همکاران برگزار می شود.

نامدار بابایی با تاکید بر خرد جمعی به جای تصمیمات فردی تصریح کرد؛ همکاران در روابط عمومی مرکز، سازمان ها و مناطق شهرداری در کنار هم ید واحد و توانمند خواهند بود. بایستی از این ظرفیت خوب به منظور پیشبرد برنامه های مجموعه شهرداری، آموزش شهروندی و فرهنگی سازی بهره برد.

بنابراین گزارش، مدیران روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری در این جلسه ضمن ارائه گزارش کار کوتاه در یک ماه گذشته و برنامه های یک ماه آینده نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و در خصوص نحوه برگزاری برنامه های مهم در یک ماه آینده تبادل نظر کردند

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد