درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:37   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47749صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 28 شهریور 1400 - 11:19
برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری آمل گفت؛ برنامه ریزی نقشه راه روابط عمومی است و مانع روزمرگی می شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری آمل گفت؛ برنامه ریزی نقشه راه روابط عمومی است و مانع روزمرگی می شود.

به گزارش شارا به نقل از مدیریت ارتباطات و روابط عمومی شهرداری آمل، نامدار بابائی در جلسه هماهنگی با پرسنل روابط عمومی شهرداری، مناطق و سازمان های وابسته با اشاره به اینکه این نشست ها به منظور ایجاد تعامل، همفکری و همکاری بیشتر تشکیل می شود، افزود؛ با مشکلات و کاستی های زیادی مواجه هستیم اما با وجود همه این مشکلات کار در اداره روابط عمومی باید با علاقه، تعصب و انگیزه مضاعف همراه باشد. اگر چنین نباشد شاهد خروجی های ماندگار در این حرفه نخواهیم بود.

مدیریت ارتباطات و روابط عمومی شهرداری آمل گفت: با وجود دنیای جدید در عرصه دیجیتال و شبکه های اجتماعی دیگر نمی توان مثل سابق و به صورت سنتی در روابط عمومی کار کرد. برای بالا بردن کیفیت و راندمان کار باید در کنار برنامه ریزی، آموزش های لازم پیش بینی شود. لذا در همین خصوص کلاس های آموزشی در زمینه های خبرنویسی، عکاسی و فیلم برداری برای همکاران برگزار می شود.

نامدار بابایی با تاکید بر خرد جمعی به جای تصمیمات فردی تصریح کرد؛ همکاران در روابط عمومی مرکز، سازمان ها و مناطق شهرداری در کنار هم ید واحد و توانمند خواهند بود. بایستی از این ظرفیت خوب به منظور پیشبرد برنامه های مجموعه شهرداری، آموزش شهروندی و فرهنگی سازی بهره برد.

بنابراین گزارش، مدیران روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری در این جلسه ضمن ارائه گزارش کار کوتاه در یک ماه گذشته و برنامه های یک ماه آینده نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و در خصوص نحوه برگزاری برنامه های مهم در یک ماه آینده تبادل نظر کردند

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد