درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47749صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 28 شهریور 1400 - 10:43
برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری آمل گفت؛ برنامه ریزی نقشه راه روابط عمومی است و مانع روزمرگی می شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری آمل گفت؛ برنامه ریزی نقشه راه روابط عمومی است و مانع روزمرگی می شود.

به گزارش شارا به نقل از مدیریت ارتباطات و روابط عمومی شهرداری آمل، نامدار بابائی در جلسه هماهنگی با پرسنل روابط عمومی شهرداری، مناطق و سازمان های وابسته با اشاره به اینکه این نشست ها به منظور ایجاد تعامل، همفکری و همکاری بیشتر تشکیل می شود، افزود؛ با مشکلات و کاستی های زیادی مواجه هستیم اما با وجود همه این مشکلات کار در اداره روابط عمومی باید با علاقه، تعصب و انگیزه مضاعف همراه باشد. اگر چنین نباشد شاهد خروجی های ماندگار در این حرفه نخواهیم بود.

مدیریت ارتباطات و روابط عمومی شهرداری آمل گفت: با وجود دنیای جدید در عرصه دیجیتال و شبکه های اجتماعی دیگر نمی توان مثل سابق و به صورت سنتی در روابط عمومی کار کرد. برای بالا بردن کیفیت و راندمان کار باید در کنار برنامه ریزی، آموزش های لازم پیش بینی شود. لذا در همین خصوص کلاس های آموزشی در زمینه های خبرنویسی، عکاسی و فیلم برداری برای همکاران برگزار می شود.

نامدار بابایی با تاکید بر خرد جمعی به جای تصمیمات فردی تصریح کرد؛ همکاران در روابط عمومی مرکز، سازمان ها و مناطق شهرداری در کنار هم ید واحد و توانمند خواهند بود. بایستی از این ظرفیت خوب به منظور پیشبرد برنامه های مجموعه شهرداری، آموزش شهروندی و فرهنگی سازی بهره برد.

بنابراین گزارش، مدیران روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری در این جلسه ضمن ارائه گزارش کار کوتاه در یک ماه گذشته و برنامه های یک ماه آینده نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و در خصوص نحوه برگزاری برنامه های مهم در یک ماه آینده تبادل نظر کردند

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد