درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 03:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47715صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 23 شهریور 1400 - 18:14
نشست رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کار با نمایندگان رسانه‌ها
رئیس جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی از تعامل گرم، مثبت و سازنده با رسانه ها خبر داد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)||اخبار| رئیس جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی از تعامل گرم، مثبت و سازنده با رسانه ها خبر داد.


به گزارش شارا به نقل از بازارکار، سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که هفتم شهریور به این سمت منصوب شد در اقدامی ارزنده و در کوتاه ترین زمان با نمایندگان رسانه ها نشست همفکری و هم اندیشی برگزار کرد.


" سید مرتضی موتورچی" در این دیدار که با حضور نمایندگانی از رسانه های مختلف از جمله بازارکار، ایسنا، ایرنا، فارس، میزان، جام جم، همشهری، تابناک، اطلاعات، جوان و ... برگزار شد ضمن شنیدن نظرات و دیدگاه های حاضران بر تعامل سازنده با رسانه ها تاکید کرد.


او با اشاره به اینکه خود را خادم رسانه ها می داند گفت: براساس اعلام و دستور آقای دکتر عبدالملکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارتخانه مردم است و او نیز خود را خادم مردم و رسانه می داند.


سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تصریح اینکه دکتر حجت اله عبدالملکی با شروع فعالیت خود در وزارتخانه مردم تلاش دارد حتی یک روز را هم از دست بدهد اظهار داشت: وزیر تعاون و کار یک فرد تحولگرا است و عقیده دارد که بهترین مسیر برای انجام فعالیت ها تعامل خوب با رسانه ها و همراهی و همکاری با رسانه های مختلف است.


وی به تشکیل قرارگاه های مختلف از جمله قرارگاه اشتغال، رفاه و ... اشاره کرد و گفت: وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی و تیم ستادی همه نگاه و تلاششان برای ساماندهی امور در حوزه های مختلف است و تشکیل این قرارگاه ها که بعضا با دیدگاه های متفاوتی همراه است برای ساماندهی هر چه زودتر امور مربوط به مشکلات و نیازهای مردم در زمینه های مختلف است.


موتورچی با تصریح اینکه وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه بی نظیر است گفت: میلیون ها خانواده ایرانی به انحاء مختلف مخاطب و جامعه هدف این وزارتخانه هستند و تصمیمات و برنامه های آن در بخش های مختلف اشتغال، مهارت، بیمه، فرهنگی و کارگری، بیمه و دستمزد، سهام عدالت و بازنشستگی و ... مردم را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین انتظار داریم در یک فضای تعاملی همه رسانه ها تعامل سازنده ای با ما داشته باشند.


وی افزود: تلاش می کنیم از فعالیت های رسانه ای به شکل جزیزه ای در بدنه و سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرهیز شود و رسانه ها تعامل منسجم تر و شفاف تری با این مجموعه عظیم وزارت تعاون و کار داشته باشند.

در این نشست دکتر پوریان، خانم دکتر شارقی، آقای رحیمی و خانم آرمان از همکاران روابط‌عمومی نیز حضور داشتند.


بازارکار انتصاب " دکتر سید مرتضی موتورچی" را به سمت مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی تبریم می گوید و برای ایشان و تیم فعال روابط‌عمومی آرزوی توفیق دارد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد