درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:10   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47697صفحه نخست » انتصابات روابط عمومییکشنبه، 21 شهریور 1400 - 13:46
انتصاب مدیر کل جدید روابط عمومی وزارت نفت
جواد اوجی وزیر نفت در حکمی علی فروزنده را به‌عنوان مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت ایران منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| جواد اوجی وزیر نفت در حکمی علی فروزنده را به‌عنوان مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت ایران منصوب کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، علی فروزنده که قبل از انتصاب وزیر نفت به مدت بیش از 4 سال به عنوان سردبیر اقتصادی خبرگزاری فارس فعالیت می‌کرد، شروع کار خبرنگاری خود را در حوزه نفت و انرژی کلید زد.

فعالیت 7 ساله وی به عنوان خبرنگار نفت و انرژی خبرگزاری فارس فرصت کافی را برای آشنایی با صنعت نفت کشور ایجاد کرد و پیگیری پرونده جنجالی صنعت نفت توسط وی باعث شد که نام وی بر سر زبان کارشناسان و مدیران نفتی بیفتد.

به گزارش نفت آنلاین، در کارنامه علی فروزنده گزارش‌های تحقیقی و افشاگری‌ها و پرونده‌های پرحاشیه‌ای در صنعت نفت ایران دیده می‌شود. افشای بعضی مفاسد مهم و بزرگ در صنعت نفت برای اولین بار مثل: پرونده دکل گمشده، پرونده فساد بازرگانی پتروشیمی، پرونده بین اند کمپانی، سه افشاگری بزرگ وی در این حوزه است.

همچنین نوشتن گزارش‌های تحقیقی مهم در پرونده‌هایی مانند کرسنت، جریان‌سازی در موضوعات تخصصی صنعت نفت مثل رانت خوراک پتروشیمی‌های گازی، تفکیک حاکمیت و تصدی در صنعت نفت، رگولاتوری در صنعت نفت، الگوهای جدید قراردادهای نفتی و ... بخش دیگری از کارنامه وی می‌باشد.

همچنین برنده شدن در جشنواره مطبوعات در سال 91، سابقه تدریس خبرنگاری تحقیقی، فعالیت‌های پژوهشی در حوزه‌هایی مثل هوش مصنوعی، اقتصاد اسلامی و سیستم‌ها از دیگر موضوعاتی است که در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

انتصاب علی فروزنده به مدیرکلی روابط عمومی وزارت نفت نشان داد که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدنظر جواد اوجی برای انتصاب مدیران خود این است که وی افرادی را در سمت‌های وزارت نفت انتخاب می‌کند که همانند خود او از پایین‌تر سطح از حوزه‌های تخصصی خود پیشرفت کرده و به سمت مدیریت خواهند رسید.

 



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد