درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 03:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47678صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 17 شهریور 1400 - 13:32
نقش روابط عمومی‌ها به عنوان رهبران میانی در ایجاد تحول
شهاب جنابی در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی‌های سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه وزارت صنعت‌، معدن و تجارت که صبح امروز چهارشنبه ( 17 شهریور ماه) برگزار شد، با تاکید بر نقش و جایگاه روابط‌عمومی‌ در تحقق اهداف و اجرای برنامه های تحولی گفت: یکی از عوامل اثرگذار در تحقق اهداف و اجرای برنامه های تحول گرایانه، روابط عمومی‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی هستند و قطعا با کمک و همراهی این بخش است که نتیجه نهایی اقدامات و کارهای انجام شده به نحو شایسته و مورد انتظار محقق می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| شهاب جنابی در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی‌های سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه وزارت صنعت‌، معدن و تجارت که صبح امروز چهارشنبه ( 17 شهریور ماه) برگزار شد، با تاکید بر نقش و جایگاه روابط‌عمومی‌ در تحقق اهداف و اجرای برنامه های تحولی گفت: یکی از عوامل اثرگذار در تحقق اهداف و اجرای برنامه های تحول گرایانه، روابط عمومی‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی هستند و قطعا با کمک و همراهی این بخش است که نتیجه نهایی اقدامات و کارهای انجام شده به نحو شایسته و مورد انتظار محقق می‌شود.

به گزارش شارا به نقل از شاتا، مشاور وزیر صمت و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه با بیان اینکه رفع ابهام، ایجاد شفافیت و اطلاع‌رسانی در ایجاد و پذیرش تحول دارای اهمیت است، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در تصمیم‌سازی نقش پررنگی دارند و لازم است در کنار اطلاع‌رسانی، گفتمان‌سازی و اقناع مخاطبان و جامعه هدف، به موضوع افکارسنجی و تحلیل به موقع از نتیجه اقدامات و تصمیمات و بازخورد آن‌ها در جامعه توجه کرد.

بر اساس گفته‌های جنابی، روابط عمومی‌ها به عنوان مدیران و رهبران میانی در ایجاد تحول نقش پررنگی بر عهده دارند و با توجه به ابزارها و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند جزء متولیان ایجاد تحول هستند و در این راستا باید علاوه بر استفاده از تجربیات و توانایی‌های پیش‌کسوتان از انرژی و ظرفیت جوانان در تحقق اهداف مورد نظر خود استفاده کنند.


جنابی در ادامه ایجاد امید، نشاط و حس تحول در داخل مجموعه و در جامعه مخاطب را از دیگر نتایج و دستاوردهای یک روابط‌عمومی‌ موفق عنوان کرد و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها و مرکز اطلاع رسانی بخشی از یک مجموعه و نظام هستند و قطعا با تقویت حس مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی می‌توان سریع‌تر و شایسته‌تر به اهداف دست یافت.


مشاور وزیر صمت دربخش دیگر صحبت‌های خود با یادآوری شرایط حساس کشور، به مشکلات و چالش‌های جاری در جامعه اشاره کرد و استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب، استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های مغفول مانده در کشور و همچنین بهره‌گیری مناسب و شایسته از منابع عظیم انسانی و طبیعی را در حل مسائل و رفع مشکلات کمک‌کننده خواند.

در این جلسه همچنین رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی به تشریح برخی از اقدامات انجام شده در حوزه روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارت صمت پرداخت و با بیان اینکه شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی‌ سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه وزارت صمت به عنوان بازوی مشورتی در حوزه تصمیم‌سازی تشکیل شده است گفت: ایجاد این شورا و برگزاری جلسات متعدد هم‌اندیشی با حضور اعضای شورا، کمک موثری در تدوین برنامه های راهبردی و ایجاد هماهنگی در روابط عمومی‌های تابعه وزارت صمت داشته است.

محمد حسن ترابی با تاکید بر رویکرد برنامه‌محور این مرکز از تدوین منشور همکاری روابط عمومی‌ها خبر داد و تصریح کرد: منشور همکاری با سازمان‌های تابعه و شرکت‌های توسعه‌ای نیز تدوین و ابلاغ شده و اقدامات انجام شده در این بخش ها متناسب با اهداف بصورت ماهانه ارزیابی و نظارت می شود.

ترابی در بخش دیگر صحبت‌های خود افزود: در کنار تشکیل شورای هماهنگی در سه سطح استان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه و شرکت‌های توسعه‌ای، تشکیل کمیته‌های تخصصی مرتبط با موضوعات، برنامه ها و پروژه های تدوین شده نیز از اقدامات دیگر مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارتخانه است و امیدواریم با استفاده از تجارب همکاران و ظرفیت بالایی که در روابط عمومی‌های واحدهای تابعه وجود دارد بتوانیم گام‌های مثبت و اثرگذاری را در مسیر تحقق اهداف وزارتخانه برداریم.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد