درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47677صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیچهارشنبه، 17 شهریور 1400 - 13:02
انتصاب سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت
با حکم وزیر بهداشت، سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی منصوب شد و محمد هاشمی جایگزین جهانپور شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| با حکم وزیر بهداشت، سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی منصوب شد و محمد هاشمی جایگزین جهانپور شد.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در حکم بهرام عین اللهی خطاب به محمد هاشمی آمده است:«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده است. لذا با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی بدین وسیله به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید تا با رعایت جوانب شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف مشروحه زیر اهتمام لازم را به عمل آورید.

۱- اتخاذ سیاست واحد در اطلاع رسانی موضوعات مربوط به بیماری کرونا و واکسیناسیون به عنوان دغدغه نخست دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

۲- اقتدار رسانه‌ای و پاسخگویی صادقانه و شفاف پیشتازی اطلاع رسانی و افزایش منابع پاسخگو در وزارت بهداشت با هدف تقویت توسعه و پیشرفت حوزه سلامت

۳- شبکه سازی هوشمند روابط عمومی با دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، سازمان‌ها، نهادها و حوزه‌های تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بهره مندی از پتانسیل آنها

۴- بهره‌مندی از شیوه‌ها و تکنیک‌های نوین در حوزه‌های اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی همسو با سیاست‌های کلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعامل سازنده با اصحاب رسانه

۵_ هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها و جلب مشارکت و حمایت‌های بین‌بخشی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف حاکمیت در جهت پیشبرد اهداف و سیاست های سلامت.

۶_ نیازسنجی اطلاعات مورد نیاز مخاطبان حوزه سلامت و تولید محتوا به منظور اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی.

۷_ ایجاد ارتباط دو سویه و گفتمانی بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ذینفعان و بهره‌مندی از نظرات، پیشنهادات و ایده‌های آنان به طوریکه حوزه سلامت، محور همدلی همه هموطنان عزیز باشد.

۸_ برگزاری و نظارت بر حسن انجام نشست‌های خبری، سفرها، گردهمایی‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها ضمن توجه دقیق به استفاده صحیح از بیت‌المال و استفاده بهینه از منابع، پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل گرایی.

۹_ توجه دادن جامعه به مجاهدت‌های شبانه‌روزی و مستمر مدافعان حوزه سلامت و تمامی افراد موثر در تامین سلامت مردم.

امید است با استعانت از خداوند سبحان و استفاده از ظرفیت کلیه همکاران، صاحب‌نظران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در جهت تقویت پاسخگویی به مردم شریف کشورمان در انجام این رسالت خطیر موفق باشید.

توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد