درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 23:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47677صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیچهارشنبه، 17 شهریور 1400 - 17:32
انتصاب سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت
با حکم وزیر بهداشت، سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی منصوب شد و محمد هاشمی جایگزین جهانپور شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| با حکم وزیر بهداشت، سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی منصوب شد و محمد هاشمی جایگزین جهانپور شد.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در حکم بهرام عین اللهی خطاب به محمد هاشمی آمده است:«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده است. لذا با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی بدین وسیله به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید تا با رعایت جوانب شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف مشروحه زیر اهتمام لازم را به عمل آورید.

۱- اتخاذ سیاست واحد در اطلاع رسانی موضوعات مربوط به بیماری کرونا و واکسیناسیون به عنوان دغدغه نخست دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

۲- اقتدار رسانه‌ای و پاسخگویی صادقانه و شفاف پیشتازی اطلاع رسانی و افزایش منابع پاسخگو در وزارت بهداشت با هدف تقویت توسعه و پیشرفت حوزه سلامت

۳- شبکه سازی هوشمند روابط عمومی با دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، سازمان‌ها، نهادها و حوزه‌های تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بهره مندی از پتانسیل آنها

۴- بهره‌مندی از شیوه‌ها و تکنیک‌های نوین در حوزه‌های اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی همسو با سیاست‌های کلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعامل سازنده با اصحاب رسانه

۵_ هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها و جلب مشارکت و حمایت‌های بین‌بخشی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف حاکمیت در جهت پیشبرد اهداف و سیاست های سلامت.

۶_ نیازسنجی اطلاعات مورد نیاز مخاطبان حوزه سلامت و تولید محتوا به منظور اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی.

۷_ ایجاد ارتباط دو سویه و گفتمانی بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ذینفعان و بهره‌مندی از نظرات، پیشنهادات و ایده‌های آنان به طوریکه حوزه سلامت، محور همدلی همه هموطنان عزیز باشد.

۸_ برگزاری و نظارت بر حسن انجام نشست‌های خبری، سفرها، گردهمایی‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها ضمن توجه دقیق به استفاده صحیح از بیت‌المال و استفاده بهینه از منابع، پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل گرایی.

۹_ توجه دادن جامعه به مجاهدت‌های شبانه‌روزی و مستمر مدافعان حوزه سلامت و تمامی افراد موثر در تامین سلامت مردم.

امید است با استعانت از خداوند سبحان و استفاده از ظرفیت کلیه همکاران، صاحب‌نظران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در جهت تقویت پاسخگویی به مردم شریف کشورمان در انجام این رسالت خطیر موفق باشید.

توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد