درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 15:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47655صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 15 شهریور 1400 - 08:29
کووید-19 و استراتژی‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌
اگر بخواهیم در مورد هوش مصنوعی صحبت کنیم باید بگوییم که دیجیتالی شدن شامل انواع تحولات تکنولوژیکی می‌شود. در این میان، یادگیری ماشینی و الگوریتم‌ها به‌کمک مردم آمده‌اند و فعالیت‌های آنها را ساده‌تر کرده‌اند آن هم نه فقط در بخش تولید بلکه در بخش‌های دیگری همچون روابط‌عمومی‌.
  

کووید-19 و استراتژی‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌
اسوتلانا استاوروا رئیس سابق ایپرا


اگر بخواهیم در مورد هوش مصنوعی صحبت کنیم باید بگوییم که دیجیتالی شدن شامل انواع تحولات تکنولوژیکی می‌شود. در این میان، یادگیری ماشینی و الگوریتم‌ها به‌کمک مردم آمده‌اند و فعالیت‌های آنها را ساده‌تر کرده‌اند آن هم نه فقط در بخش تولید بلکه در بخش‌های دیگری همچون روابط‌عمومی‌.

ما امروزه با روبات خبرنگارانی سروکار داریم که دیگر برای ما آن‌چنان شگفت‌انگیز نیستند. علاوه بر این، امروزه بسیاری از رسانه‌ها دارند از چت‌بوت‌ها و الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای جمع‌آوری گزارش‌های مربوط به سود و زیان اعلامی شرکت‌ها استفاده می‌کنند.

امروزه شما می‌توانید گزارش‌هایی را در روزنامه‌هایی مانند نیویورک تایمز یا گاردین پیدا کنید که به‌وسیله الگوریتم‌ها و ماشین‌ها تهیه شده‌اند. البته تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی فقط برای این کار نیستند بلکه کاربردهای زیادی در تولید تصاویر و ویدیوهای جعلی که به‌شدت باورکردنی و واقعی به نظر می‌رسند نیز دارند.

این موضوع از آنجا اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که ما در دوران همه‌گیری
کرونا با حجم گسترده‌ای از خبرهای جعلی و اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونا روبرو شدیم و همچنین با انواع تئوری‌های توطئه در این باره مواجه شدیم و با چیزهای مختلفی در ارتباط با خبرهای جعلی برخورد کردیم که برای خیلی‌ها این حجم گسترده از خبرهای جعلی و اطلاعات غلط شگفت‌آور بود و این نشانه‌ای بود از این واقعیت که تکنولوژی همان‌طور که می‌تواند چیزهای خوبی را به ارمغان بیاورد و خوبی‌ها را گسترش و سرعت دهد به همان اندازه می‌تواند به گسترش چیزهای بد هم کمک کند.

به هر حال من معتقدم که خبر خوب در اینجا این است که ما امروزه در حال استفاده از تکنولوژی برای بهتر کردن کسب‌وکارمان و بخش‌های دیگر زندگی‌مان هستیم و می‌کوشیم تا تکنولوژی را برای انجام کارهای بهتر و بهتر کار کردن و رسیدن به اهداف‌مان و کشف حقیقت به خدمت بگیریم و این، حقیقت و واقعیت است که در اینجا به درد ما می‌خورد.

 

لینک خرید لوح فشرده: http://kpri.ir/?p=6433

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد