درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:30   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4757صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 1 شهریور 1392 - 20:44
انتشار شماره جدید ماهنامه روابط عمومی
شارا- هشتاد و هشتمین شماره ماهنامه روابط عمومی با دو پرونده اختصاصی با موضوعات «ارتباطات اجتماعی و انتخابات» و «آسیب شناسی تبلیغات تجاری در ایران» منتشر شد.
  

 شارا- هشتاد و هشتمین شماره ماهنامه روابط عمومی با دو پرونده اختصاصی با موضوعات «ارتباطات اجتماعی و انتخابات» و «آسیب شناسی تبلیغات تجاری در ایران» منتشر شد.

 

انتشار شماره جدید ماهنامه روابط عمومی
 

 

در بخش اول ماهنامه روابط عمومی و پس از سرمقاله که به قلم جواد قاسمی رئیس انجمن روابط عمومی ایران باعنوان «روابط عمومی ها در آستانه فصلی نو» به رشته تحریر درآمده است؛ موضوع ارتباطات اجتماعی و انتخابات در قالب یک پرونده مورد واکاوی قرار گرفته است.

عناوین اصلی این پرونده شامل موارد زیر است:
- بررسی پدیده رویدادگی درانتخابات 24 خرداد - دکترهادی خانیکی
- انتخابات ریاست جمهوری و دلایل اجتماعی بروز شادی های خیابانی – دکترنعمت اله فاضلی
- نظارت رسانه ای و پاسخگویی سازمانها - دکتر منصورساعی
- مهندسی هوشمند روابط عمومی – حمیدشکری خانقاه
- بررسی تطبیقی نظام سیاست گذاری فرهنگی درایران - دکترعبدالرضاسپنجی

همچنین در بخش انتهایی این فصل، عناوین زیر منتشر شده است:
- ناگفته هایی درباره دکترحمیدنطقی،پایه گذار روابط عمومی نوین ایران– گفت و گو با جوادقاسمی
- سه گانه روابط عمومی،بازاریابی وتبلیغات – حسن نصیری قیداری
- نقش ارتباطات و روابط عمومی درسلامت انسانها – ناصر رزاق منش

بخش دوم ماهنامه روابط عمومی به یک پرونده اختصاصی با موضوع «آسیب شناسی تبلیغات تجاری» در کشور پرداخته است. دراین بخش "میزگرد، یادداشت ها و مصاحبه هایی" با عناوین زیر آورده شده است:
- میزگردتخصصی باحضور دکتر حسین افخمی،دکترسید محمد دادگران،دکترمحمود دهقان و دکترمحمد بلورین تهرانی
- قوانین تبلیغاتی کشور؛«کاستی هاکم نیست» - گفت وگو با دکتر سیدرضا نقیب السادات
- «اقتصاد دولتی»آفت تبلیغات تجاری درایران - گفت وگو باحمیداسکویی
- آشفته بازارنظام تبلیغات بازرگانی درایران –دکتراسماعیل قدیمی
- روابط عمومی ها رابه شرکتهای خصوصی تبدیل کنیم - گفت وگو با مجیددوخته چی زاده
- نقدی برعملکردشرکتهای تبلیغاتی درایران - مهدی نکودست
- تبلیغات تجاری ومصرف گرایی – ابراهیم عبداله زاده
- تبلیغات خدمات عمومی - مینو میرزایی

بخش سوم ماهنامه روابط عمومی به موضوع آموزش و پژوهش اختصاص دارد.
در این بخش به عناوین زیر پرداخته شده است:
- مبانی مدیریت سایت و مهارتهای نگارش در وب – دکترحسین امامی
- بازنمایی جنسیت ورزشکاران درمطبوعات ورزشی–عنوان تحقیقی از مریم روستایی
- تیتربه واژه نیرو میدهد – گفتاری از دکترمجیدرضائیان
- معرفی کتاب مدیریت علمی روابط عمومی
علاقه مندان می توانند جهت دریافت شماره هشتاد و هشتم ماهنامه روابط عمومی و یا اشتراک ماهنامه، با شماره تلفن 1 -22926770 تماس حاصل نمایند.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد