درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 04:09   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47529صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 4 مرداد 1400 - 14:28
سواد رسانه‌ای و تحصیلات عالی
چالشی که نظام‌های آموزش عالی و دانشگاه‌ها با آن روبرو هستند عبارت است از حفظ کیفیت آموزش در دوران همه‌گیری و ادغام مفاهیم جدید برآمده از آموزش از راه دور و یادگیری در انزوا در سیستم‌های سنتی و قدیمی آموزش عالی و شکل دادن به پلتفرم‌های جدید آموزشی.
  

سواد رسانه‌ای و تحصیلات عالی
در دوران همه‌گیری کووید-19: یک بررسی اجمالی


اولینا ژراوکووا، ترزا ترنچوا
اساتید دانشگاه مطالعات کتابخانه‌ای و تکنولوژی‌های اطلاعاتی صوفیه بلغارستان

 


چکیده
دنیای مدرن امروز وارد مرحله جدیدی از توسعه و پیشرفت شده است و تحت فشار است تا نوع جدیدی از جامعه را در دورانی سخت و پرفراز و نشیب برآمده از همه‌گیری کووید-19 و پس از آن شکل دهد. در حال حاضر بیش از 300 میلیون دانشجو در سرتاسر جهان به واسطه پیامدهای زیان بار همه‌گیری کووید-19 دچار مشکل و آسیب‌های فراوانی شده‌اند. دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در سرتاسر جهان نیز در حال حاضر با چالش‌های بی‌سابقه‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و در تلاش هستند تا روند آموزش دانشجویان را با وجود بسته بودن فیزیکی دانشگاه‌ها تداوم ببخشند.


با این همه هنوز هم پرسش‌ها و تردیدهای بسیاری در ارتباط با چگونگی ارائه خدمات آموزشی و فرایند یاددهی و یادگیری به صورت آموزش از راه دور وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود از جمله این‌که کیفیت آموزش غیرحضوری و رعایت کامل اصول آموزش و تحصیل در دوران همه‌گیری کووید-19 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در ماه‌های گذشته از همه‌گیری کووید-19 ما با مفهوم اجتماعی جدیدی در نظام‌های آموزشی به نام "تحصیل در انزوا در دوران همه‌گیری" برخورد کرده‌ایم که خیلی سریع در حال تبدیل شدن به یک واقعیت در بسیاری از جوامع بوده است.


در این میان، چالشی که نظام‌های آموزش عالی و دانشگاه‌ها با آن روبرو هستند عبارت است از حفظ کیفیت آموزش در دوران همه‌گیری و ادغام مفاهیم جدید برآمده از آموزش از راه دور و یادگیری در انزوا در سیستم‌های سنتی و قدیمی آموزش عالی و شکل دادن به پلتفرم‌های جدید آموزشی.


در واقع، پلتفرم‌های آموزشی آینده می‌بایستی عملیاتی‌تر و پویاتر باشند و بتوان آنها را به آسانی اصلاح کرد و کامل‌تر نمود. برای نیل به این مقصود بایستی از نظرات و پیشنهادات معلمانی از رشته‌های مختلف برای طراحی نرم‌افزارهای ویژه آموزش غیرحضوری در دانشگاه‌ها بهره برد تا از این طریق سیستمی متناسب با جنبه‌های مختلف آموزش عالی در آینده پدید آورد.

واژه‌های کلیدی: رسانه، کووید-19، آموزش عالی، آموزش آنلاین، یادگیری از راه دور، انزوای اجتماعی

1- مقدمه
2- آموزش در دوران بحران
3- ابعاد مثبت و منفی آموزش آنلاین: مزایا و معایب
4- بقای پایدار
5- نتایج
6- نتیجه‌گیری
منابع
 

لینک دانلود: http://kpri.ir/product/سواد-رسانه‌ای-و-تحصیلات-عالی-در-دوران/


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد