درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:36   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47503صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 27 تیر 1400 - 10:01
مرگ خبرگیری حرفه ای
مسئله بزرگ رسانه ها از یاد بردن روش درست خبرگیری و متکی شدن بیش از گذشته به آژانس های خبری (خبرگزاری‌ها) و اطلاعیه‌های دفاتر مقامات دولتی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| هفدهم و هجدهم جولای 2004، خبر اول رسانه ها شدنِ محکومیت یک زن لهستانی تبار آمریکایی به 5 ماه زندان و پنج ماه حبس در خانه و 30 هزار دلار جریمه نقدی، درستی هشدار سالنمای جهانی رسانه ها (مس میدیا Mass Media) را ثابت می کند که نوشته است: مسئله بزرگ رسانه ها از یاد بردن روش درست خبرگیری و متکی شدن بیش از گذشته به آژانس های خبری (خبرگزاری‌ها) و اطلاعیه‌های دفاتر مقامات دولتی است.


این سالنما اضافه کرده است که عوامل رسانه ها (خبرنگاران) به جای رفتن و کاویدن و یافتن خبر و ریشه های هر مسئله و رویداد و علل و جهات هر تصمیم و پیش بینی نتایج اجرای آن و جمع آوری نظرات، می نشینند و قهوه می نوشند تا خبر، خود نزد آنان بیاید و به دستشان برسد و با این ضعفِ اساسی، انتظار فروش و یافتن مخاطب تازه هم دارند.

 

 این، انجامِ وظیفه و خدمت به جامعه نیست. خبری که از راه جستجوی مستقل به دست نیاید؛ کامل و بی طرفانه نخواهد بود و تنها شامل انعکاس گوشهِ نمایان و کوچکی از امور و مسائل جامعه می شود که آژانس خبری، مشاور روابط عمومی مقام مربوط، مُبلغِ حزب و کمپانی [شرکت] در انتشار آن ذینفع است و بنابراین، بسیاری از ابتکارها، شاهکارها، فعالیت ها، دشواری ها، توطئه ها، ساخت ـ پاخت ها و ... از نظر جامعه پنهان می ماند و مسیر تغییر می کند.


خبرِ اول شدن محکومیت بانو «مارثا استیوارت Martha Stewart متولد آگوست 1941» به دلیل علنی بودن دادگاه و سهولت تهیه خبر آن برای خبرگزاریها بوده که رسانه های دیگر از آنها نقل کرده اند.


این بانو ـ مدیر یک شرکت تهیه وسایل خانگی و ناشر یک مجله ویژه دکوراسیون و تزیین خانه ـ به اتهام یک مورد تقلب در فروش سهام شرکت خود تحت تعقیب قرار گرفته بود و تازه، تا رسیدگی استینافی هم که ماهها طول کشید آزاد بود و قاضی در حُکم خود نوشته بود که او را پس از قطعی شدن حکم به یک زندان بدون سختگیری بفرستند تا بتواند در داخل زندان به فعالیت بازرگانی خود از طریق اینترنت، تلفن و نیز نوشتن پیام و ملاقات با اشخاص ادامه دهد و غذایش را خودش بپزد.

منبع: iranianshistoryonthisday

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد