درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47447صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 17 تیر 1400 - 19:52
انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز
در حکمی از سوی دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛ دکتر عرفان مردانی به عنوان سرپرست مدیریت روابط‌عمومی دانشگاه منصوب شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| در حکمی از سوی دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛ دکتر عرفان مردانی به عنوان سرپرست مدیریت روابط‌عمومی دانشگاه منصوب شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در بخشی ‌از این حکم آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و توانایی جنابعالی و به موجب این ابلاغ با حفظ سمت بعنوان “سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه” منصوب میشوید تا با استعانت از خداوند و با استفاده از ظرفیت و توانمندی های موجود و همکاری کارشناسان و مدیران در دانشگاه در انجام اقدامات ذیل اهتمام ورزید:

۱- مجموعه روابط عمومی دانشگاه به عنوان بازوی رسانه ای و هماهنگی، نقشی مهم و تعیین کننده در ارتقا جایگاه دانشگاه علوم پزشکی در جهت خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت برعهده دارد. با بهره گیری از دانش متخصصین و کارشناسان و با هماهنگی با مرکز روابط عمومی وزارت متبوع نسبت به ارتقای شاخص ها و توانمندی ها در این مجموعه اقدام کنید.

۲- زمان کنونی را میتوان عصر حاکمیت و غلبه شیوه های نوین و تکنیک های جدید در حوزه رسانه و ارتباطات بر رویکردهای سنتی در این حوزه دانست . لذا انتظار میرود در نشر و رساندن پیام سلامت به جامعه هدف با رویکرد دفاع از مقام مردم شریف و بیماران عزیز از روش های موثر رسانه ای و اطلاع رسانی استفاده کنید.

۳- اطلاع یابی از عملکرد، برنامه و کارنامه متولیان حوزه سلامت از حقوق بدیهی مردم عزیز و اصحاب پرتلاش رسانه می باشد. با استفاده از امکانات رسانه ای و برگزاری نشست های هم اندیشی با گروه های مردمی ، کارشناسان، اساتید، فعالان رسانه، تشکل ها، سازمان های مردم نهاد، اصناف و … این عزیزان را از جزییات فعالیت ها در حوزه های بهداشت، درمان، غذا و دارو، تحقیقات و پژوهش، آموزش پزشکی، دانشجویی ، فرهنگی و اجتماعی مطلع سازید و نظرات کارشناسی و دغدغه های آنها را مرتبا به اینجانب گزارش دهید.

از درگاه خداوند منان توفیقات شما را در انجام وظایف محوله خواهانم

دکتر فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد