درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 00:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47360صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 6 تیر 1400 - 10:25
پروفایل لینکدین تو مناسب است؟
5 راه بهتر دیده شدن در مهم ترین شبکه کاریابی جهان
لینکدین تنها یک شبکه برای یافتن شغل نیست. لینکدین جایی است که شما نخستین برداشت های دیگران از خودتان را شکل می دهید، با دیگران پیوند می خورید، و جزییاتی درباره خودتان را با دیگرانی که به شناخت بیشتر شما علاقه دارند، به اشتراک می گذارید. به لینکدین کمک کنید تا به برند شدن شما کمک کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| اگر می خواهید آنلاین کار کنید، یکی از مهم ترین گام ها برای شما توجه به پروفایل لینکدین است. پروفایل لینکدین جایی است که مردم درباره شما و سابقه تان بیشتر خواهند دانست و از ظرفیت های حرفه ای شما آگاهی پیدا می کنند.

لینکدین این فرصت را فراهم کرده که با ایجاد یک پروفایل خوب تصویری قدرتمند، خاص و متفاوت از فعالیت های حرفه ای تان نشان دهید.

فوربز چند ایده برای بهتر شدن پروفایل لینکدین مطرح کرده است که در ادامه خلاصه ای از آن را می خوانید.

1.تو یک حرفه ای هستی؟

هیچ چیز به اندازه غلط های دیکته ای یا یک پروفایل ناقص، غیرحرفه ای بودن کاربران در لینکدین را داد نمی زند. بنابراین مطمئن شوید که پروفایلی حرفه ای آماده کرده اید. چندین بار پروفایل را بررسی کنید و از یک ویرایشگر حرفه ای کمک بگیرید. علاوه بر این، مطمئن شوید دیگری می تواند به آسانی درباره شما در بخش های مختلف پروفایل از جمله بخش «درباره» بخواند. برای تکمیل همه بخش های مربوط به پروفایل زمان بگذارید. این یک سرمایه گذاری است که بازدهی خوبی برای شما دارد.

2.آیا به تو احترام می گذارند؟

پروفایل شما چیزی بیشتر از حرف های خودتان درباره خودتان نیست؟ این بی احتیاطی است. وقتی می گذارید دیگران درباره شما نظر بدهند، اعتبار خودتان را بالا می برید. اجازه دهید دیگران به دیده شدن شما کمک کنند. این کار شائبه خودنمایی را هم از شما دور می کند. در مورد لینکدین، حتما توصیه نامه هایی که از دیگران دریافت می کنید را جدی بگیرید. حتما برای شغل هایی که در گذشته داشتید یک توصیه نامه و برای شغل کنونی تان چند توصیه نامه بگیرید. در لینکدین نشان دهید که عضوی قابل احترام هستید.

3.آیا متخصصی؟

یک راه برای اثبات توانایی ها در هر زمینه شغلی، شفاف بودن درباره تخصص است. وقتی در هر حوزه ای دستی دارید، یعنی در هیچ کدام تخصصی ندارید. در پروفایل خود به طور مشخص بنویسید که تخصص شما چیست. مطمئن شوید که سه تایید برای مهارت های شما مربوط به تخصصی است که می خواهید با آن شناخته شوید. هم چنین از کلمات کلیدی مربوط به تخصص خود برای معرفی تجربیات در پروفایل استفاده کنید. از جملات عمومی استفاده نکنید. به طور مشخص به تخصص اشاره کنید. از بخش دستاوردها مثل گواهی، دوره ها، جایزه ها، پروژها و برنامه ها برای برجسته کردن فعالیت های مرتبط با تخصصی که دارید استفاده کنید.

5.آیا اثرگذاری؟

در ارتباط با اقتصادی که در زندگی امروز ما جریان دارد، اثرگذار بودن برای موفق بودن لازم است. برای نمایش اثرگذار بودن می توانید از لینکدین استفاده کنید و نظرها و ایده های خودتان را ابراز کنید. این یعنی از بخش ویژه لینکدین برای نمایش ویدئوها، اینفوگرافی ها، تصاویر و دیگر محتوایی که خلق کردید استفاده کنید.

بخش ویژه لینکدین راهی موثر برای به اشتراک گذاشتن افکار شما و پیوند با دیگران از مسیر به اشتراک گذاری، کامنت و .. است. در گروه های لینکدین هم فعالانه کار کنید تا بیشتر اثرگذار شوید.

لینکدین تنها یک شبکه برای یافتن شغل نیست. لینکدین جایی است که شما نخستین برداشت های دیگران از خودتان را شکل می دهید، با دیگران پیوند می خورید، و جزییاتی درباره خودتان را با دیگرانی که به شناخت بیشتر شما علاقه دارند، به اشتراک می گذارید. به لینکدین کمک کنید تا به برند شدن شما کمک کند.
 

منبع: www.tccim.ir
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد