درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 05:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47244صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 12 خرداد 1400 - 11:35
استاندار خراسان شمالی: نقش امروز روابط عمومی ها زنده کردن مردم و آگاهی بخشی به افکار عمومی است
استاندار خراسان شمالی در مراسم تقدیر از روابط‌عمومیهای برتر استان گفت: امروز ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها و مردم صرفا بیان عملکردها نیست بلکه زنده کردن و یاد دادن به مردم و آگاهی دادن به افکار عمومی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| استاندار خراسان شمالی در مراسم تقدیر از روابط‌عمومیهای برتر استان گفت: امروز ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها و مردم صرفا بیان عملکردها نیست بلکه زنده کردن و یاد دادن به مردم و آگاهی دادن به افکار عمومی است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در این مراسم با قدردانی از تلاش های شبانه روزی روابط عمومی ها و اثرگذاری مثبت آنان در امر اطلاع رسانی افزود: اهمیت روابط عمومی ها بر کسی پوشیده نیست اما به اعتقاد بنده آنچنان که شایسته است این جایگاه در سطح کشور به خوبی دیده نشده است.


شجاعی بودن روابط عمومی را به معنای بودن تمامی بخش ها توصیف کرد و افزود: در نگاه بنده جایگاه روابط عمومی به لحاظ حس شدن سقفی ندارد.


مقام عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه باید بدانیم جایگاه روابط عمومی ها و رسانه ها از چه اهمیتی برخوردار است، تصریح کرد: در استان در سه سال گذشته کارهای فراوانی در راستای رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و توسعه منطقه انجام گرفته که نتیجه آن کسب رتبه های برتر کشوری دستگاه های اجرایی استان در شاخص های مختلف است و روابط عمومی ها باید این موارد را به خوبی اطلاع رسانی کنند.


شجاعی گفت: هر ساله دو برابر اعتبارات استان از محل تفاهم نامه های مختلف منعقد شده اعتبار وارد استان می شود و این به معنای سه برابر شدن اعتبارات و سه برابر شدن ایجاد زیرساخت ها است.


استاندار خراسان شمالی با اشاره به برگزاری رویداد مهم سیاسی کشور در 28 خرداد ماه و نقش بی بدیل روابط عمومی ها و رسانه ها برای مقابله با سیاه نمایی های دشمنان، افزود: برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی پای کار باشید تا با توانی بیشتر در برابر هجمه های دشمنان که با هدف ایجاد دلسردی و ناامیدی است، مقابله کنیم.


محمدعلی شجاعی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری میزان مشارکت را موضوع اصلی انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت: قدر اصلی نظام مردم هستند و باید تلاش کنیم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به مانند دوره های گذشته مشارکت بالایی را رقم بزنیم.


در ابتدای این آیین حامد مسعودی فر مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی به بیان وضعیت روابط عمومی های استان در بخش های دولتی و خصوصی پرداخت و از مدیران دستگاه های اجرایی خواستار توجه بیشتر به این حوزه شد.


گفتنی است در این آیین از روابط عمومی های استان که در سال 99 در سطح کشور برتر شناخته شدند، تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد