درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47122صفحه نخست » ادامه مطلب چهارجمعه، 31 اردیبهشت 1400 - 06:37
قدردانی رییس دانشگاه مازندران از خدمات کارکنان روابط عمومی
به مناسبت فرارسیدن روز روابط‌عمومی و ارتباطات، دکتر کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران با حضور در روابط عمومی دانشگاه، این رویداد را به همکاران روابط عمومی تبریک گفته و از خدمات و تلاش‌های کارکنان این مدیریت قدردانی کرد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| به مناسبت فرارسیدن روز روابط‌عمومی و ارتباطات، دکتر کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران با حضور در روابط عمومی دانشگاه، این رویداد را به همکاران روابط عمومی تبریک گفته و از خدمات و تلاش‌های کارکنان این مدیریت قدردانی کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد. دکتر کوروش نوذری رییس دانشگاه با تاکید بر این‌که عمل‌کرد روابط عمومی دانشگاه بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است، نقش دانشگاه نسل چهارم در ارتباط متقابل با جامعه و حل معضلات آن را اساسی و مهم خواند و جایگاه روابط عمومی در انعکاس و معرفی این دانشگاه به جامعه را بسیار حساس و کلیدی دانست.
 
 دکتر نوذری در پایان سخنان خود از همکاران روابط عمومی خواست تا علی‌رغم وجود مشکلات و کمبودها، با پیاده‌سازی افکار و اندیشه‌های ناب و متعالی خود هم‌چون گذشته در مسیر ارتقای دانشگاه و نظام آموزش عالی کشور گام بردارند و قول مساعد داد تا با تمام توان در کنار روابط عمومی، از طرح‌ها و ایده‌های از ابتدا تا عمل حمایت خواهد نمود.
 
 یادآور می‌شود: در ابتدای این دیدار، حسین یحیی زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه به گزارشی از عملکرد فعالیت‌های این مدیریت در کشور، منطقه دو، استان، شهرستان و دانشگاه را ارایه داد و به انتظارات و درخواست‌های روابط عمومی دانشگاه در جهت تسریع در روند انجام وظایف و مسئولیت‌ها پرداخت.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد