درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 13:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4711صفحه نخست » سه شنبه، 29 مرداد 1392 - 21:33
«دانشگاه هیولاها» اتحادیه ویدئورسانه را به نامه‌نگاری واداشت!
  

شارا- اتحادیه شرکت‌های ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران در نامه‌ای خطاب به رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار عدم موازی کاری این مرکز در صدور مجوز برای انیمیشن‌های سینمایی و همراهی بیشتر با شبکه نمایش خانگی در سایه بی‌توجهی مسوولان سازمان سینمایی شد. به گزارش شبکه ایران، حمیدرضا نوروزی رییس اتحادیه با اعلام این خبر افزود:

 جدیدترین اقدام انجام شده در این زمینه سهل‌انگاری کارکنان بخش صدور مجوز و تخلف آشکار یک موسسه بازی‌های رایانه‌ای در صدور و دریافت نسخه کامل و دوبله شده انیمیشن «دانشگاه هیولاها» تحت پوشش یک نرم‌افزار رایانه‌ای بود که به صورت گسترده در سراسر کشور توزیع شد.

وی یادآور شد: موازی کاری انجام شده (که ظاهرا یکی از دلایل آن همین اختلافات مدیریتی و درون سازمانی است) اثرات بسیار مخربی دارد که تنها متوجه فعالان شبکه نمایش خانگی در بخش خصوصی شده و هیچ‌گونه آثار زیانباری برای سازمان سینمایی به همراه نداشته؛ چرا که سازمان سینمایی از ابتدا نیز دلمشغولی‌های سیاسی و جناحی دیگری به جز شبکه نمایش خانگی داشته و به همین دلیل وضعیت این بخش مهم حامی سینمای یاران برایش از پایین‌ترین درجه اهمیت برخوردار است.

رییس اتحادیه شرکت‌های ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران خاطرنشان کرد: طی ادوار گذشته بر اثر اهمال، ورود سلایق شخصی و جناحی به حوزه تصمیم‌گیری و رشد رفتار و ادبیات پادگانی در حوزه فرهنگ و هنر رخنه کرده و در چنین فضایی شایسته نیست تا مشکلی بر مشکلات خدمتگزاران دولت کنونی بیفزاییم.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
برگرفته از: www.donya-e-eqtesad.com

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد