درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 17:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47094صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 - 20:24
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: اقناع سازی افکار عمومی مهمترین نقش روابط عمومی های پویاست
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر نقش مهم روابط‌عمومی در اقناع سازی ذی نفعان آموزش و پرورش؛ بیان کرد: روابط عمومی های پویا و پیش رو قلب تپنده مجموعه تعلیم و تربیت هستند و حفظ سرمایه اجتماعی این نهاد بر عهده آنها است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر نقش مهم روابط‌عمومی در اقناع سازی ذی نفعان آموزش و پرورش؛ بیان کرد: روابط عمومی های پویا و پیش رو قلب تپنده مجموعه تعلیم و تربیت هستند و حفظ سرمایه اجتماعی این نهاد بر عهده آنها است.
 
 به گزارش شارا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت ظهر امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در جلسه ویدئو کنفرانس کارشناسان روابط عمومی مناطق و نواحی ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و اطلاع رسانی، اظهار کرد: امروزه اقناع سازی افکار عمومی و علی الخصوص ذی نفعان آموزش و پرورش در ارتباط با برنامه های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت استان مهمترین نقش و کارکرد روابط عمومی است.
 
 وی در ادامه با تاکید بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده آموزش و پرورش استان خوزستان؛ توضیح داد: روابط عمومی های توانمند و پویا در صورت ایفای نقش تحولی خود می توانند به گونه ای عمل کنند تا جایگاه مجموعه تعلیم و تربیت را ارتقا ببخشند.
 
 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با تاکید بر نقش رسانه‌ها در سازماندهی افکار عمومی؛ توضیح داد: مدیران مسئول خبرگزاری ها؛ رسانه های مکتوب؛ دیداری و شنیداری می توانند کمک شایانی به روابط عمومی در اقناع سازی افکار عمومی و جامعه مخاطبان آموزش و پرورش داشته باشند.
 
 مودت در پایان یادآور شد: آموزش و پرورش بزرگترین سرمایه اجتماعی در سطح جامعه را دارد و بی شک حفظ و پاسداری از این سرمایه ارزشمند در بین افکار عمومی بر عهده روابط عمومی های سطح مناطق و نواحی است تا با اقدامات ارزشمند و تحولی گام های مهمی در این خصوص بردارند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد