درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 10:03   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47089صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 - 20:55
مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی در شرکت مخابرات ایران
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط‌عمومی که همزمان به صورت ویدیو کنفرانسی باروابط عمومی مناطق ،27 اردیبهشت ماه در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران برگزار شد، با اشاره به ملزومات تحول دیجیتالی بیان کرد: فراهم کردن بستر پیشرفت به همراه پشتیبانی و مانع زدایی از سرفصل های مهم ایجاد تحول دیجیتال است که در مفهوم شعار امسال یعنی حمایت و پشتیبانی از کار و فعالیت تبلور یافته است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط‌عمومی که همزمان به صورت ویدیو کنفرانسی باروابط عمومی مناطق ،27 اردیبهشت ماه در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران برگزار شد، با اشاره به ملزومات تحول دیجیتالی بیان کرد: فراهم کردن بستر پیشرفت به همراه پشتیبانی و مانع زدایی از سرفصل های مهم ایجاد تحول دیجیتال است که در مفهوم شعار امسال یعنی حمایت و پشتیبانی از کار و فعالیت تبلور یافته است.
 

به گزارش شارا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر ابراهیم محمودزاده با تشریح اهمیت خدمت رسانی در حوزه روابط عمومی در تمام اوقات بیان داشت: در همه گیری کرونا این نیاز، ظهور و بروز قوی تر و بیشتری پیدا کرده است.

وی با پاسداشت فعالیت ارزشمند تمام همکاران و کارکنان حوزه روابط عمومی، همزمان با فرارسیدن 27اردیبهشت ماه اظهار داشت: خدمت رسانی در گستره ارزشمند روابط عمومی با توجه به نقش حیاتی ارتباطات در دوران مقابله با کرونا، از اهمیت دوچندان و سرنوشت سازی برخوردار شده است.

دکتر محمودزاده گفت: در شرایط پر چالش، به سرانجام رساندن کار و فعالیت دیجیتالی مراحل پیچیده ای دارد، اما با استفاده از هنر روابط عمومی که فرایندی دانشی ، هنری و نرم است می توان در این مسیر به موفقیت دست یافت.

وی افزود: یکی از جنبه های مهم کار روابط عمومی این است که اگر چه آثار فیزیکی زیادی ندارد ، اما نتایج آن در حوزه های دیگر تبلور پیدا می کند و به همین دلیل روابط عمومی یک هنر است که با استفاده صحیح و دقیق از آن، می توان در تکمیل خروجی سازمان بسیار تاثیر گذار و با کیفیت ظاهر شد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین اضافه کرد: فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تولید و پشتیبانی در شعار امسال با مفهوم تحول دیجیتالی در محیط های پر چالش و بحران ها به خوبی معنا پیدا می کند و در این مسیر کار روابط عمومی مهم است، زیرا روابط عمومی ارتباط صحیح با مشتریان و جامعه را در قالب بستر نرم و اثرگذار فراهم می کند.

اهمیت حمایت مدیریت در موفقیت روابط عمومی


دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران نیز ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی مدعی مردم در داخل سازمان و مدعی سازمان در جامعه و بیرون سازمان است و توجه به مولفه های مختلف این تعریف می تواند اهمیت و ارزش کار در حوزه روابط عمومی را بیش از پیش در معرض نمایش قرار دهد.


وی با بیان اینکه حوزه ارتباط با رسانه به ویژه با توجه به تحولات فناوری و شبکه های اجتماعی ، مهم ترین حوزه کار و فعالیت در روابط عمومی است، یادآور شد: موفقیتی در حوزه روابط عمومی حاصل نخواهد شد ، مگر این که حمایت مجموعه مدیریت به همراه استفاده از امکانات و نیروهای آموزش دیده، علاقمند و تحصیل کرده در کنار یکدیگر وجود داشته باشد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد