درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 17:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47087صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 - 20:16
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان: روابط عمومی در بهره‌وری، کارایی و اثربخشی مؤثراست
مرتضی ابراهیمی در این دیدار که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد به اهمیت و جایگاه خاص روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی به‌عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی در معرفی توانمندی‌های شرکت، ایجاد انگیزش در کارکنان و درنتیجه بهره‌وری، کارایی و اثربخشی و تحقق برنامه‌های راهبردی سازمان، مؤثراست. همچنین نقش تعیین‌کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های مردم جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی بر عهده دارد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با کارکنان روابط‌عمومی این شرکت دیدار کرد.
 
 به گزارش شارا، مرتضی ابراهیمی در این دیدار که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد به اهمیت و جایگاه خاص روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی به‌عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی در معرفی توانمندی‌های شرکت، ایجاد انگیزش در کارکنان و درنتیجه بهره‌وری، کارایی و اثربخشی و تحقق برنامه‌های راهبردی سازمان، مؤثراست. همچنین نقش تعیین‌کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های مردم جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی بر عهده دارد.
 
 وی افزود: باوجودی که پالایشگاه اصفهان تولید محور بوده و وظیفه اصلی‌اش تأمین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور حرکت است، اما نباید فراموش کرد که اداره‌هایی مانند روابط عمومی نیز در روند موفقیت سازمان از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ چراکه ارتباط مؤثر و تعاملات سازنده بین درون و بیرون شرکت و تقویت جایگاه و موقعیت شرکت، از اصلی‌ترین وظایف کارکنان این حوزه است.
 
 محمدصادق حاجیان رئیس روابط عمومی پالایشگاه اصفهان نیز ضمن تشکر از مساعدت مدیر عامل با مجموعه روابط عمومی اظهار داشت: این اداره با حمایت مدیریت، از یک حرکت دانش محور گذشته و به یک حرفه سوق داده شده و خوشبختانه با علم روز ارتباطات اجتماعی و ارتباطات الکترونیک توانسته در سطح شرکت به جایگاه ویژه ای دست یابد.
 
 وی همچنین ضمن تشکر از کارکنان روابط عمومی افزود: تلاش همکارانم در پیشبرد اهداف و وظایف اداره ستودنی است و امیدوارم در کنار هم و در جهت انجام مسئولیت های محوله کماکان خلاق و ساعی باشیم.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد