درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 11:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47086صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 - 20:48
جایگاه روابط عمومی پاکسان بررسی شد
کریمی در خاتمه با تبیین جایگاه روابط عمومی پاکسان در این مجموعه افزود: ما در وهله اول با هدف گذاری برنامه های مان تلاش کردیم تا ضمن تقویت ارتباط درون سازمانی راهکارهای جدیدی ارائه نمائیم و فضا را به سمت و سویی ببریم که از فضای پیش آمده جهت پیشبرد استراژی های خود و ارتباط برون سازمانی استفاده کرده و از دانش خود در جهت تعاملات دو سویه و کار آمد جهت تعالی سازمان بهره ببریم و چشم انداز جدیدی را در این ارتباط خلق کنیم.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| حامد کریمی مدیر روابط عمومی شرکت پاکسان در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها با تبریک این روز به تلاش گران این عرصه گفت: امروزه جوامع بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی، شفافیت و حقیقت هستند و همه ابزارها و دانش برای تحقق این امر به کار گرفته شده اند در این راستا سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که می تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سازمانی نقش آفرینی کنند ما در روابط عمومی شرکت پاکسان در تلاش هستیم تا با بهره گیری از آخرین ابزارها، تکنولوژی ها و دستاوردهای حوزه ارتباطات خوانش جدیدی از علم روابط عمومی را ارائه نماییم.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، وی با تاکید بر اهمیت توجه به استفاده از تمامی ظرفیت ها افزود: روابط عمومی ها در سالهای گذشته به دلیل نگاه عامه ای که به این بخش بود دچار بی مهری بودند به گونه ای که فعالیت هایی که برای این واحدها تعریف شده بود باعث فاصله گرفتن از وظیفه ذاتی شان به عنوان پل ارتباطی درون و برون‌سازمانی شده بود.
 
 نویسنده کتاب ظرفیت‌های روابط‌عمومی در مدیریت تعالی سازمان‌ها استفاده از همه ابزارهای موجود در این مسیر را لازم و ضروری خواند و یادآورشد: در دنیایی به سر می بریم که هر روز رسانه های جمعی و ابزار تازه ارتباطی، وجه جدیدی از دنیای پیرامون ما را به تصویر می‌کشند و اگر از این فضاها فاصله بگیریم قطعا دیگر قادر به انجام برنامه های خود در چهارچوب اهدافمان نخواهیم بود.
 
 مدیر روابط عمومی پاکسان با تاکید بر اینکه در کشورهای پیشرفته به‌روزترین امکانات را در اختیار روابط‌عمومی‌ها قرار می‌دهند و متخصصان و مشاوران رسانه‌ای از جایگاه مطلوبی برخوردارند تاکید کرد: خوشبختانه در این مجموعه با فهمی که از عملکر روابط عمومی وجود دارد از حمایت های جناب آقای دکتر بقائی مدیرعامل این مجموعه همواره بهره مند شده ایم و همین امر این فرصت را نصیب مان نموده تا بتوانیم برای دستیابی به موفقیت روش های نوینی را به کار بگیریم.
 
 کریمی در خاتمه با تبیین جایگاه روابط عمومی پاکسان در این مجموعه افزود: ما در وهله اول با هدف گذاری برنامه های مان تلاش کردیم تا ضمن تقویت ارتباط درون سازمانی راهکارهای جدیدی ارائه نمائیم و فضا را به سمت و سویی ببریم که از فضای پیش آمده جهت پیشبرد استراژی های خود و ارتباط برون سازمانی استفاده کرده و از دانش خود در جهت تعاملات دو سویه و کار آمد جهت تعالی سازمان بهره ببریم و چشم انداز جدیدی را در این ارتباط خلق کنیم.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد