درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:14   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47085صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 - 20:21
رونمایی از دو اثر شرکت فجر انرژی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات
مدیران شرکت فجر انرژی خلیج فارس به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی از دو اثر ماندگار این شرکت رونمایی کردند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیران شرکت فجر انرژی خلیج فارس به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی از دو اثر ماندگار این شرکت رونمایی کردند.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، عصر روز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 و همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی مراسم رونمایی از دو اثر مستند و ماندگار این شرکت با حضور مدیرعامل، رئیس مجتمع و تعدادی از مدیران شرکت فجر برگزار شد.
 
 اثر اول کتاب جامع "20 سال با فجر" بوده که این کتاب گردآوری دو دهه رویدادها و گزارش های خبری شرکت فجر انرژی خلیج فارس در رسانه ها بوده است. این اثر رویداد ها و رخداد های منتشره شرکت فجر انرژی خلیج فارس(پتروشیمی فجر سابق) در حوزه رسانه های الکترونیک و دیجیتال از سال 1380 تا 1399 را در دل خود جای داده است.
 
 کتاب جامع "20 سال با فجر" با بیش از 800 صفحه از سه منبع وبسایت شرکت فجر، وبسایت شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی شانا و وبسایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیپنا تهیه و گردآوری شده است. در این اثر مجموعا بیش از 2 هزار خبر، گزارش خبری، مصاحبه و گزارش تصویری در حوزه اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و ورزشی دیده می شود.
 
 اثر دوم کتاب آرشیو "7 سال با بامداد" بوده است؛ این اثر جمع آوری 7 ساله نشریه داخلی شرکت فجر انرژی خلیج فارس بوده که به صورت مستند در آمده است. نشریه بامداد هر ساله در قالب 4 شماره منتشر می شود و در جشنواره روابط عمومی جایزه برتر انتشارات را کسب کرده بود.
 
 این نشریه به منظور ارتباط میان سازمان، کارکنان وخانواده های آنها بوده که عمدتا در زمینه فرهنگ تعالی فردی، خانوادگی و سازمان بوده است. در این نشریه موضوعات مختلفی ائم از مسابقات، تصاویر همکاران، مطالب نوشتاری علاقه مندان و اخبار تهیه و منتشر شده است.
 
 هدف از رونمایی این دو سند در فجر، توسعه فرهنگ مستندسازی، نگهداری، نشر و باز استفاده اطلاعات برای انتقال آنها به علاقمندان، همکاران در صنعت و همچنین به نسل های بعدی بوده است.
 
 شایان به ذکر است که فجر در اقدام بعدی به تاریخ نگاری شرکت خواهد پرداخت، این پروژه مهم در قالب جمع آوری تجارب مدیران و همچنین اسناد مفید و تجارب سازمانی در حال پیگیری بوده و به زودی رونمایی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد