درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 11:49   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47082صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 - 20:06
روابط عمومی؛ مدیران و سواد رسانه یی
می توان در «روز روابط‌عمومی و ارتباطات» لیست بلند بالایی از مقامات دولتی و غیر دولتی را مشاهده کرد که همگان روز روابط عمومی را تبریک گفتند و بر اطلاع رسانی درست ،پاسخگویی،نظر سنجی و دیگر مقولات روابط عمومی صحه گذاشتند و بی اغراق اغلب این پیامها را خود روابط عمومی تهیه و جان کلام را ادا کرده است !
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| می توان در «روز روابط‌عمومی و ارتباطات» لیست بلند بالایی از مقامات دولتی و غیر دولتی را مشاهده کرد که همگان روز روابط عمومی را تبریک گفتند و بر اطلاع رسانی درست ،پاسخگویی،نظر سنجی و دیگر مقولات روابط عمومی صحه گذاشتند و بی اغراق اغلب این پیامها را خود روابط عمومی تهیه و جان کلام را ادا کرده است !


واقعا کدام مدیر دولتی فرصت نگارش یک متن چند پاراگرافی را از ذهن تراوش کرده خود نگاشت که بتوان به آن بالید که حداقل آن چه نوشت همان است که بدان اعتقاد راسخ دارد!


اگر روابط عمومی ها هر ساله متون و پیامی را به مناسبت های مختلف از زبان مقام عالی سازمان به نگارش در می آورند و نشر می دهند این توقع میرود که مدیران نیز یکبار و نه بیشتر قلم‌را در این روز از روابط عمومی ها گرفته و چند سطر از برای آنان و به این مناسبت بنویسند تا هم زحمت روابط عمومی ها کم شود و هم سختی نگارش یک پیام را ولو موجز و اندک درک کنند !


شاید در میان سیل این پیام های پر طمطراق که روابط عمومی چی ها از زبان مدیران می نویسند یک پیام را نیافت که بشود شاکله وجودی مدیری را پیدا کرد که خود نگارش این پیام ها را به عهده گرفته باشد !


سواد رسانه یی را نه در میان اهالی روابط عمومی که باید در میان سطوح مختلف مدیرانی جست که از این وظیفه شانه خالی کرده و میل و رغبتی.برای صدور این پیام ندارند!


سواد رسانه یی اینکه برای مدیر روابط عمومی چه پیامی صادر کنی که بگویی مفاهیم بلند روابط‌عمومی را درک و بدان اعتقاد دارم !


سواد رسانه یی اینکه چالش ها و کمبودها را در روابط عمومی می دانم و برای کم کردن این چالش ها تا سالی دیگر و پیامی دیگر رفع خواهم کرد !


سواد رسانه یی اینکه بدانی روابط عمومی زاییده استرس های گاه و بیگاه است و در سازمان بدیلی ندارد !


سواد رسانه یی این نیست که از زبان روابط عمومی به روابط عمومی خود تبریک بگویی و حتی برای برگزاری یک دوره آموزشی وقعی نگذاری!!


سواد رسانه یی اینکه باید روابط عمومی را به دانش روز مجهز کرد و برای ارتقاء جایگاه آن از هیچ کوششی فرو گذار نکرد !


غلامرضا شمس ناتری
کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران_نوشهر

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد