درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46968صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 - 12:00
شعار روز جهانی ارتباطات اعلام شد
هولین ژائو با بیان اینکه فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات هدایتگر جوامع به سوی تحول دیجیتالی بوده، عنوان کرد: این فناوری‌ها، سرآغاز شکل‌گیری اقتصاد دیجیتالی و جامعه اطلاعاتی شده، که در شرایط حاضر، جامعه اطلاعاتی، به عنوان یکی از محورهای اصلی مبارزه با بیماری کووید-۱۹ شناخته شده است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| هولین ژائو با بیان اینکه فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات هدایتگر جوامع به سوی تحول دیجیتالی بوده، عنوان کرد: این فناوری‌ها، سرآغاز شکل‌گیری اقتصاد دیجیتالی و جامعه اطلاعاتی شده، که در شرایط حاضر، جامعه اطلاعاتی، به عنوان یکی از محورهای اصلی مبارزه با بیماری کووید-۱۹ شناخته شده است.
 
 به گزارش شارا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تجربیات موفقیت‌آمیز بسیاری در تایید اهمیت بالای ICT و همچنین رفع نابرابری‌های دیجیتالی موجود در میان کشورها و در داخل آنها وجود دارد.
 
 وی افزود: در این سال سرنوشت‌ساز، ITU از روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی بهره می‌گیرد تا دنیا را برای تحقق تحول دیجیتالی در تمامی زمینه‌های کاری و بخش‌های زندگی متحد کند.
 
 این روز، فرصت مغتنمی است برای تقویت استراتژی‌های ملی درخصوص توسعه ICT، اتخاذ و اجرای سیاست‌گذاری‌های هوشمندانه و اقدام‌های موثر برای ترغیب سرمایه‌گذاری در ICT و مهارت‌های دیجیتالی، ارتقاء خدمات موجود به فناوری‌های نوین، از هوش مصنوعی (AI) گرفته تا نسل پنجم ارتباطات سیار (G)، که در اقتصاد دیجیتالی اهمیت بالایی دارند.
 
 دبیرکل ITU با بیان اینکه این برهه از تاریخ به مشارکت و همکاری همه‌جانبه نیاز دارد، عنوان کرد: من از کشورهای عضو و سایر ذی‌نفعان تقاضا می‌کنم تلاش‌های ما را هم در راستای مدیریت و بهره‌مندی از توان ICT در حرکت به سوی خط مشی‌های اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی و سازمان ملل متحد (خطوط کاری WSIS، دستور کار ITU Connect ۲۰۳۰، اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد)، و هم درباره شعار امسال ITU برای روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعات (WTISD) مبنی بر “برقراری ارتباط در مناطق فاقد ارتباط به منظور تحقق توسعه پایدار” ادامه دهند تا در تحول دیجیتالی کنونی، هیچ فردی از مزایای ارتباطات و فناوری اطلاعات بی‌نصیب نماند.
 
 هولین ژائو در این پیام، اعلام کرده که ITU مشتاق دریافت تجربیات، چالش‌ها و آموخته‌هایی است که کشورها در این زمینه کسب کرده‌اند، تا آنها را برای ارائه در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی ۲۰۲۱ در روز ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) با شعار: “تسریع تحول دیجیتالی در دوران های چالش برانگیز” به اشتراک بگذارد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد