درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46711صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 17 فروردین 1400 - 13:25
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه: روابط عمومی و خبرنگار باید با صداقت قلم بزند
سوال خبرنگار از مدیر نباید بی‌پاسخ بماند و از سوی دیگر روابط عمومی و خبرنگار هم باید با صداقت قلم بزند و اگر این زنجیره به درستی عمل کند بسیاری از مشکلات در درون سیستم رفع خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی در صف نخست تشویق مردم به شرکت در انتخابات قرار دارند.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، حسین شرافتی‌راد روز سه‌شنبه در همایش فصلی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تربت‌حیدریه افزود: اگر مشارکت حداکثری محقق شود، اهداف عالیه نظام با سرعت بیشتری محقق می‌شود.

وی ادامه داد: شایسته است روابط عمومی‌ها از هم‌اکنون فضای ادارات خود را مهیای برگزاری انتخابات پرشور و تاثیرگذار کنند.


فرماندار تربت‌حیدریه گفت: مدیران روابط عمومی خدمات مدیران خود را در ویترین قضاوت رسانه‌ها و شهروندان قرار دهند، این اقدامات اعتماد مردم به مسوولان را افزایش می‌دهد.


وی افزود: هنر یک مدیر خوب ایجاد رضایتمندی است و این مهم با حرف و شعار میسر نمی‌شود بلکه باید با خدمات و پاسخگویی مناسب، برنامه عملیاتی و استفاده از ظرفیت‌های زیرمجموعه تحت امر خود آن را عملی کند.


شرافتی راد ادامه داد: مردم مشکلات، نارسایی‌ها و وعده‌ها را می‌بینند و آن را منتقل می‌کنند و یک مدیر روابط عمومی باید از هنر خود برای پاسخگویی به مردم استفاده کند و اگر قرار باشد از هر انتقادی ناراحت شویم دیگر جایی در بین مدیران این نظام نداریم.


وی گفت: سوال خبرنگار از مدیر نباید بی‌پاسخ بماند و از سوی دیگر روابط عمومی و خبرنگار هم باید با صداقت قلم بزند و اگر این زنجیره به درستی عمل کند بسیاری از مشکلات در درون سیستم رفع خواهد شد.


فرماندار تربت‌حیدریه همچنین از نمای ورودی‌های این شهر انتقاد کرد و افزود: هنوز نتوانسته‌ایم به صورت شایسته ظرفیت‌های مختلف این خطه را برای ۱۰ میلیون مسافر و زائر عبوری از این شهر معرفی کنیم.


وی ادامه داد: ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنایع دستی، معدنی، کشاورزی و دامپروری این شهرستان وجود دارد، اما یک هتل در این شهر برای اقامت وجود ندارد.


شرافتی راد گفت: وضعیت این خطه از نظر کرونا همچنان زرد است، هر چند مردم و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان عملکرد خوبی در این زمینه داشته‌اند اما میزان مراجعه و تعداد افراد مبتلا به کرونا و بستری شدگان ناشی از کرونا نسبت به روزهای ابتدایی سال جاری ۲ برابر شده و تغییر وضعیت شهرستان طی هفته آینده مشخص خواهد شد.


مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد