درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46693صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 12 فروردین 1400 - 16:23
قرارداد ۲۲ میلیارد دلاری مایکروسافت با ارتش آمریکا
مایکروسافت، غول صنعت فناوری آمریکا، قرارداد بزرگی به ارزش ۲۱/۹ میلیارد دلار با ارتش آمریکا برای فروش هدست‌های واقعیت افزوده منعقد کرده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مایکروسافت، غول صنعت فناوری آمریکا، قرارداد بزرگی به ارزش ۲۱/۹ میلیارد دلار با ارتش آمریکا برای فروش هدست‌های واقعیت افزوده منعقد کرده است.
 
 این هدست‌ها قرار است بر مبنای محصول تجاری این کمپانی موسوم به "هولو لنز" ساخته شوند که امکان دیدن هولوگرام‌های گرافیکی روی تصاویر محیط واقعی افراد را فراهم می‌کند.
 
 طبق این قرارداد ۱۲۰ هزار هدست واقعیت افزوده که در خاک آمریکا ساخته می‌شوند، تحویل ارتش این کشور می‌شود.
 
 بعد از اعلام خبر انعقاد این قرارداد در روز چهارشنبه، سهام مایکروسافت ۳ درصد بالا رفت.
 
 تفاوت واقعیت افزوده (Augmented Reality) با واقعیت مجازی (Virtual Reality) در این است که در سربندها یا هدست‌های واقعیت افزوده، یک لایه گرافیکی به میدان دید فرد اضافه می‌شود، اما در واقعیت مجازی، کل میدان دید فرد با محیطی جدید جایگزین می‌شود.
 
 به این ترتیب هدست‌های واقعیت افزوده می‌توانند یک لایه اطلاعات گرافیکی اضافی را از محیط اطراف به دارندگان‌شان منتقل کنند.
 
 در حال حاضر هدست‌های تجاری هولو لنز از سوی مایکروسافت به قیمت ۳۵۰۰ دلار برای فروش عرضه می‌شوند و عمده خریدارانش کسب و کارهای دیگر هستند که از آن در پیوند با اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی خاص خود استفاده می‌کنند. شرکت‌های معماری، دانشگاه‌ها، کارخانجات اتومبیل‌سازی و سازمان فضایی آمریکا، ناسا، از جمله کاربران این تکنولوژی در حال حاضر هستند.
 
 طی دو سال گذشته، شرکت مایکروسافت برای ساخت نمونه اولیه این نسخه نظامی از هولو لنز، همکاری‌هایی با ارتش آمریکا داشته است. اکنون قرار است مرحله تولید انبوه این هدست‌ها آغاز شود.
 
 مایکروسافت در پستی که در وبلاگ رسمی این شرکت منتشر شده، می‌گوید این هدست‌ها با افزایش آگاهی محیطی و امکان اشتراک‌گذاری اطلاعات و تصمیم‌گیری در لحظه، "ایمنی سربازان را بالا می‌برند و کارایی‌شان می‌کنند."
 
 بعد انتشار خبر انعقاد قرارداد اولیه توسعه نسخه نظامی این فناوری در سال ۲۰۱۸، تعدادی از کارکنان مایکروسافت با آغاز کارزاری خواهان لغو این قرارداد شدند و از این شرکت خواستند ساخت و توسعه "هرگونه فناوری نظامی و تسلیحاتی" را متوقف کند.
 
 روز چهارشنبه و بعد از انتشار خبر این قرارداد جدید، این کارکنان با انتشار پستی در توییتر نوشتند: "ما ترجیح می‌دادیم مایکروسافت امروز، در روز آگاه‌سازی در مورد تراجنسیتی‌ها، به جای ساخت تسلیحات جنگی به دفاع از تراجنسیتی‌ها می‌پرداخت."
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد